Så blev det min tur. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

LinLin

Anonym skriver:

Ja, det bvadr også sådan det var sidst jeg blev gravid, men den nye læge vil åbenbart være helt sikker. 

Nå - det er da lidt fjollet, når man får at vide det er nøjagtig lige så "sikkert" at teste hjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

.....eller tjene gode penge på en hurtig, nem konsultation.

Tillykke!

Det var sjovt nok også kærestens første tanke. 

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Nå - det er da lidt fjollet, når man får at vide det er nøjagtig lige så "sikkert" at teste hjemme...

Ja, lidt og så sjovt er det da heller ikke at få taget en blodprøve. 

Anmeld

27. maj 2013

mrhl

Anonym skriver:

Så hører jeg også til i graviditets kategorien. Er kun ca. 4+3, men testene har været ret tydelige. 

Så nu skal vores fælles søn også prøve at være storebror og kæresten bliver Far til fire. 

Skal nok komme frit frem, når jeg er længere henne og familien har fået besked. 

Lige et spørgsmål: sidst jeg var gravid var jeg først til lægen, da jeg skulle til første graviditetsundersøgelse, men denne gang skal jeg komme derop allerede på onsdag for at tjekket at jeg virkelig er gravid. (Blodprøve plus test). Skal lige siges at jeg har skiftet læge siden sidste graviditet. 

Har I andre også været det? 

Tillykke!
Jeg var også til sådan en konsultation en gang før jeg fik lavet vandre journal. og jeg havde allerede været til tryghedsscanning så jeg vidste jeg var gravid og han undersøgte mig overhovedet ikke, han ville bare lige tale lidt med mig... Røv meget spild af tid hvis du spørger mig. Kan ellers godt lide min læge, men det der er lidt noget pjat

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

mrhl skriver:

Tillykke!
Jeg var også til sådan en konsultation en gang før jeg fik lavet vandre journal. og jeg havde allerede været til tryghedsscanning så jeg vidste jeg var gravid og han undersøgte mig overhovedet ikke, han ville bare lige tale lidt med mig... Røv meget spild af tid hvis du spørger mig. Kan ellers godt lide min læge, men det der er lidt noget pjat

Tak for svar.

jeg skal kun ind til sygeplejersken, så det bliver vist et hurtigt besøg.

lidt træls at skulle afspadsere tre timer for noget, der nok max varer 10 minutter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.