Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er det snart tid til MD (endelig )
Jeg skal efterfølgende til lægesamtale efter MD, da jeg skal have PKS, får jeg datoen for PKS til samtalen?
Eller hvordan foregår det?
Kan se de har aften 1 TIME til MD og 1 TIME til lægesamtalen....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LuLy skriver: Det gør du højst sandsynligt Jeg fik datoen da jeg var til lægesamtale ang. pks
Det gør du højst sandsynligt Jeg fik datoen da jeg var til lægesamtale ang. pks
Whhhuuuuuuu, fedt
Troede først det var sådan noget man fik af vide en 14 dage før, håber
Og tak
Anonym skriver: Så er det snart tid til MD (endelig ) Jeg skal efterfølgende til lægesamtale efter MD, da jeg skal have PKS, får jeg datoen for PKS til samtalen? Eller hvordan foregår det? Kan se de har aften 1 TIME til MD og 1 TIME til lægesamtalen....
I esbjerg får man først tiden i uge 32-33 da de ikke har lavet arbejdsplan så langt ud i fremtiden
Louise6551 skriver: I esbjerg får man først tiden i uge 32-33 da de ikke har lavet arbejdsplan så langt ud i fremtiden
Håber de er laaangt fremme
Anonym skriver: Håber de er laaangt fremme
Hvor skal du ha fortaget det henne ? :-)
- Jeg var også til læge samtale efter md scanningen, og det var bare omkring hvordan jeg havde det osv
Louise6551 skriver: Hvor skal du ha fortaget det henne ? :-) - Jeg var også til læge samtale efter md scanningen, og det var bare omkring hvordan jeg havde det osv
Ska have pks på Viborg Sygehus
Maja_4000 skriver: Jeg fik pks på Roskilde .. Fik datoen 1,5 måned før, mener jeg
Jeg fik pks på Roskilde .. Fik datoen 1,5 måned før, mener jeg
Phu, håber jeg får datoen til MD, det ville nok gøre det hele mere overskueligt for mig
Tror du skal til en samtalr igen uge 34 og der kan det ske du kan få en dato
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128