Kreative ideer søges, til bryllupsgave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.491 visninger
13 svar
5 synes godt om
27. maj 2013

Mus84

Min veninde skal giftes, og de ønsker sig kun penge til bryllupsrejse eller husprojekter..

Vi er 3 veninder som splejser sammen - og vi bliver nød til at give penge da de kun ønsker sig penge.. Så derfor har vi tænkt på en eller anden form for kreativ ide, man kunne give penge til en rejse eller husprojekt?

Nogen som har gjort lign før? eller har fået lign?? ;-) eller har gode ideer???? så kom gerne med dem tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

CarinaSB

Mus84 skriver:

Min veninde skal giftes, og de ønsker sig kun penge til bryllupsrejse eller husprojekter..

Vi er 3 veninder som splejser sammen - og vi bliver nød til at give penge da de kun ønsker sig penge.. Så derfor har vi tænkt på en eller anden form for kreativ ide, man kunne give penge til en rejse eller husprojekt?

Nogen som har gjort lign før? eller har fået lign?? ;-) eller har gode ideer???? så kom gerne med dem tak

Jeg fik en penge lampe .. :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2013

mele

af princip giver jeg aldrig penge, heller ikke selv om folk ønsker sig det...penge er bare penge upersonlige og kedelig (men det er måske bare mig:-)

hvad med et gavekort til et rejeselskab (måske ved i allerede nu hvad de kunne tænke sig at rejse hen?)

eller gavekort til silvan, stark, blomserforretning eller hvor de plejer at købe ind til deres husprojekter....

Jeg ville elske at få et gavekort fra mine venner på en arbejdsdag hvor de kommer og hjælper fx med at sætte hegn op, male træværket eller hvad der nu mangler....med så mange hænder går de fleste projekter meget hurtige...blot en tanke der er lidt kreativ, men selvfølgelig ikke mht penge gaven

Anmeld

27. maj 2013

Mus84

CarinaSB skriver:

Jeg fik en penge lampe ..

Se det er en smart og VIRKELIG kreativ gave!

Anmeld

27. maj 2013

Mus84

mele skriver:

af princip giver jeg aldrig penge, heller ikke selv om folk ønsker sig det...penge er bare penge upersonlige og kedelig (men det er måske bare mig:-)

hvad med et gavekort til et rejeselskab (måske ved i allerede nu hvad de kunne tænke sig at rejse hen?)

eller gavekort til silvan, stark, blomserforretning eller hvor de plejer at købe ind til deres husprojekter....

Jeg ville elske at få et gavekort fra mine venner på en arbejdsdag hvor de kommer og hjælper fx med at sætte hegn op, male træværket eller hvad der nu mangler....med så mange hænder går de fleste projekter meget hurtige...blot en tanke der er lidt kreativ, men selvfølgelig ikke mht penge gaven

Nej det er også upersonligt at give penge til et bryllup.. Men de ønsker sig virkelig ingen ting.. Og hun har selv sagt at de vil hellere have penge kontant, istedet for at det er på et gavekort til et bestemt sted. Fordi det er jo ikke sikkert det lige er der de finder en rejse til eller der, der er tilbud på et eller andet...

Så og det kan jeg godt forstå..

Jeg tænker evt at lave en plade, male den blå, ligge lidt sand på, lave 2 palmetræer, og så på en eller anden måde 2 liggestole.. Og så noget hvor pengene kan ligge i

Anmeld

27. maj 2013

Billemyre

Min første tanke var at I kunne folde små papirflyvere af pengesedlerne... Og så evt. lave en lille collage med billeder fra lækre ferie destinationer, hvor I så kan skrive bagpå

I kan også lave et lille 'skattekort' hvorpå I skriver jeres lykønskninger og så lægge alle pengene (selvfølgelig vekslet om til 10'ere og 20'ere, så de får lidt guld ) ned i en lille kiste.
(Sådan en kan man sikkert købe i Søstrene Grene eller en legetøjsbutik.)

Ellers kan I bage et honningkagehus og lægge alle pengene derned
(Måske lidt meget bøvl blot for en gave, men det kunne være rigtig sjovt!)

Anmeld

27. maj 2013

Billemyre

Mus84 skriver:

Nej det er også upersonligt at give penge til et bryllup.. Men de ønsker sig virkelig ingen ting.. Og hun har selv sagt at de vil hellere have penge kontant, istedet for at det er på et gavekort til et bestemt sted. Fordi det er jo ikke sikkert det lige er der de finder en rejse til eller der, der er tilbud på et eller andet...

Så og det kan jeg godt forstå..

Jeg tænker evt at lave en plade, male den blå, ligge lidt sand på, lave 2 palmetræer, og så på en eller anden måde 2 liggestole.. Og så noget hvor pengene kan ligge i

Det er også en super fin idé!
Så kan I evt. købe en lille skattekiste til pengene, som kan stå ved siden af...?
Eller stille et martini glas med sammenrullede pengesedler i

Anmeld

27. maj 2013

CarinaSB

Mus84 skriver:

Se det er en smart og VIRKELIG kreativ gave!

Jep .. Elsker den rigtig meget .. så den hænger i min stue :)

Anmeld

27. maj 2013

MyLove E

Ønsker de sig penge til noget stort? Vi ønskede os penge til opvaskemaskine. Så min mands kusine havde lavet en pap opvaskemaskine og sådan en tallerken holder inden i hvor der så var sæt penge seddeler i:-D

Anmeld

27. maj 2013

AnneMaria

1) putte pengesedler i et par balloner og blaes dem op. Saa skal de spraenge dem for at se gaven

2) en lagkage lavet af toiletpapirsruller - altsaa med papir paa. Og paa hver rulle er der rullet en seddel paa. Evt. skrifte med farverne og i toppen et fyrfadslys.

3) hvis du vil vaere irreterende, har jeg hoert nogen skrure 5-kroner paa et braet. Og saa faar man saa lige en skruertraekker med i gaven. Saa er det bare med at komme i gang med at skrue!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.