hvornår er det for tidligt.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
8 svar
3 synes godt om
27. maj 2013

Mini us

Hej alle

Er lidt nysgerrig så derfor denne tråd  

Er 15+1 og fik i sidste uge at vide til en privat scanning at der er en lille prinsesse i maven

Spørgsmålet er så..Hvornår er det for tidligt at gå amok i baby ting  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

pcoramt

det er aldrig for tidligt!

Anmeld

27. maj 2013

Swerg

Jeg gjorde det at da jeg testede positivt (4+0) begyndte jeg at købe ting. Tøj, babyudstyr, bleer mm. Folk syntes jeg var tosset, men da jeg skulle føde havde jeg altså det hele uden at skulle bruge en hel pose penge på een gang. Og så var det samtidig skide hyggeligt

Anmeld

27. maj 2013

-Sigrid-

Jeg købte to ting allerede inden jeg var gravid - og har gjort det igen, selvom vi ikke engang er igang med pb endnu

Anmeld

27. maj 2013

Mini us

pcoramt skriver:

det er aldrig for tidligt!

Hehehe også min tanke

Anmeld

27. maj 2013

Mini us

Elias2010<3 skriver:

Jeg gjorde det at da jeg testede positivt (4+0) begyndte jeg at købe ting. Tøj, babyudstyr, bleer mm. Folk syntes jeg var tosset, men da jeg skulle føde havde jeg altså det hele uden at skulle bruge en hel pose penge på een gang. Og så var det samtidig skide hyggeligt

Det er jo praktisk

Anmeld

27. maj 2013

Mini us

-Sigrid- skriver:

Jeg købte to ting allerede inden jeg var gravid - og har gjort det igen, selvom vi ikke engang er igang med pb endnu

Anmeld

27. maj 2013

DianaRJS

Elias2010<3 skriver:

vi startede da jeg var halvvejs ved den store.

den bette købte vi det 3 måneder før men var også begrænset hvad vi manglede da det var samme køn som storebror

denne gang er jeg også begyndt uge 11, men er fordi det viser sig det denne gang er 2 piger, så nu står jeg uden noget igen, og igen er tvillinger så mangler jo stadig autostole, senge, osv osv til 2 har jo kun til en og tøj er ikke til pige men dreng -.-

Anmeld

27. maj 2013

Mini us

DianaRj skriver:

vi startede da jeg var halvvejs ved den store.

den bette købte vi det 3 måneder før men var også begrænset hvad vi manglede da det var samme køn som storebror

denne gang er jeg også begyndt uge 11, men er fordi det viser sig det denne gang er 2 piger, så nu står jeg uden noget igen, og igen er tvillinger så mangler jo stadig autostole, senge, osv osv til 2 har jo kun til en og tøj er ikke til pige men dreng -.-

Kæmpe tillykke vores lille prinsesse er vores første og har kæmpet for at blive gravid gennem fertilitets behandling så er bare så lykkelig og nu hvor vi ved det er en pige er jeg helt vild for at købe hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.