Utålmodighed,.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
2 svar
3 synes godt om
27. maj 2013

onlyme

Ih altså hvor er den ved at slå mig ihjel,.
Bebs må selvfølgelig gerne blive inde i mavsen til hun selv er klar til at komme ud, Men hvor har jeg dog et brændende ønske om at det snart er snart
Godt nok har jeg 2 eksamens tilbage som gerne skulle overstås inden hendes ankomst. Men for S**** hvor kan jeg da bare ikke vente..!
Min søn har gået i dp de sidste 5 mdr. men der har vi haft min datter hjemme hvor hun har taget den tid der har været. Nu er hun dælme også startet op på heldags dp.. What to do..! Savner at have en lille pus at nusse om her hjemme..!
Er faktisk utroligt svært at aktiverer mig selv så meget som børnene gør.. Hmm,. WONDERING.. Hvad søren fik jeg tiden til at gå med da jeg ikke havde børn..!

God dag derude..!
^ Ville bare lige dele mine frus...

,.-' Onlyme 35+2 '-.,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

hesøth

onlyme skriver:

Ih altså hvor er den ved at slå mig ihjel,.
Bebs må selvfølgelig gerne blive inde i mavsen til hun selv er klar til at komme ud, Men hvor har jeg dog et brændende ønske om at det snart er snart
Godt nok har jeg 2 eksamens tilbage som gerne skulle overstås inden hendes ankomst. Men for S**** hvor kan jeg da bare ikke vente..!
Min søn har gået i dp de sidste 5 mdr. men der har vi haft min datter hjemme hvor hun har taget den tid der har været. Nu er hun dælme også startet op på heldags dp.. What to do..! Savner at have en lille pus at nusse om her hjemme..!
Er faktisk utroligt svært at aktiverer mig selv så meget som børnene gør.. Hmm,. WONDERING.. Hvad søren fik jeg tiden til at gå med da jeg ikke havde børn..!

God dag derude..!
^ Ville bare lige dele mine frus...

,.-' Onlyme 35+2 '-.,

Hi ja det er sjovt at tænke på hvad man egentligt lavede inden man fik børn....jeg kan ikke huske det .

Nå men du kan vel altid finde noget rengøring eller noget vasketøj at gå i krig med....eller eksamenslæsning .

God ventetid!

Anmeld

28. maj 2013

onlyme

hesøth skriver:

Hi ja det er sjovt at tænke på hvad man egentligt lavede inden man fik børn....jeg kan ikke huske det .

Nå men du kan vel altid finde noget rengøring eller noget vasketøj at gå i krig med....eller eksamenslæsning .

God ventetid!

Nej jeg husker det bestemt heller ikke,.!
- Hehe,. Jeg havde noget at gå i gang med,. Men når det hele er ordnet så det svært at finde mere at lave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.