Tak til Muhmi og andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
10 svar
19 synes godt om
26. maj 2013

MyLove E

Kære Muhmi og resten af baby.dk

Mange tak for alle jeres hilsener både her og på Facebook. En speciel tak til Muhmi for at huske min fødselsdag med en skøn fødselsdagstråd. Det gjorde slet ikke ondt at blive 30. Har haft en fantastisk dag med min familie og venner. Men er også meget træt nu.

Dagen startede med morgensang og duft af bacon i hele huset - UHM! Fik det lækreste morgenbord med alt og masser af gaver.

Til middag tog vi ud at spise frokost bare manden, mig og Elias ude på Borbjerg Møllekro

Klokken 14 kom resten af gæsterne til stort kagebord m.v. Vi brugte det meste af eftermiddagen ude på terrassen med legende børn på græsplænen og masser af sol.

Vi sluttede af med øl og sodavand, inden vi tog hjem. Vi fik bare koldskål til aftensmad. Elias var meget træt. Men jeg har kigget på alle gaverne, som er dejlige. Der var to kroophold og en masse andre dejlige gaver.

Jeg fik en stor buket gule roser af min mor (30 styks).

Jeg har en veninde, der er i Matas, og af hende fik jeg en stor godtepose med alt blandet derfra.

Nu er jeg på vej i seng efter en fantastisk dejlig dag. Endnu engang et stort tak.

Knus, en som er træt, tyk og tredive!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

MyLove E

Hov glemte jeg ville sat billeder på
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2013

Troldemommi

Dejligt du havde en dejlig dag, og du må have været rigtig artig for vejret har da været skønt

Monica

Anmeld

26. maj 2013

Troldemommi

Monica P skriver:

Dejligt du havde en dejlig dag, og du må have været rigtig artig for vejret har da været skønt

Monica

hmm jeg må vist snart i seng så dårlig jeg er til at formulere mig

Anmeld

26. maj 2013

MyLove E

Monica P skriver:

Monica

Tak ven

Ja ved da Heller ikke lige hvorfor det har været SÅ godt

Anmeld

26. maj 2013

HeidiØ

Tauf skriver:

SKære Muhmi og resten af baby.dk

Mange tak for alle jeres hilsener både her og på Facebook. En speciel tak til Muhmi for at huske min fødselsdag med en skøn fødselsdagstråd. Det gjorde slet ikke ondt at blive 30. Har haft en fantastisk dag med min familie og venner. Men er også meget træt nu.

Dagen startede med morgensang og duft af bacon i hele huset - UHM! Fik det lækreste morgenbord med alt og masser af gaver.

Til middag tog vi ud at spise frokost bare manden, mig og Elias ude på Borbjerg Møllekro

Klokken 14 kom resten af gæsterne til stort kagebord m.v. Vi brugte det meste af eftermiddagen ude på terrassen med legende børn på græsplænen og masser af sol.

Vi sluttede af med øl og sodavand, inden vi tog hjem. Vi fik bare koldskål til aftensmad. Elias var meget træt. Men jeg har kigget på alle gaverne, som er dejlige. Der var to kroophold og en masse andre dejlige gaver.

Jeg fik en stor buket gule roser af min mor (30 styks).

Jeg har en veninde, der er i Matas, og af hende fik jeg en stor godtepose med alt blandet derfra.

Nu er jeg på vej i seng efter en fantastisk dejlig dag. Endnu engang et stort tak.

Knus, en som er træt, tyk og tredive!

SKØNT du havde en god dag! Og lækkert med Borbjerg Mølle.. Min far blev gift derude og skal til bryllup hos en veninde derude til sept!

Anmeld

26. maj 2013

MyLove E

HeidiØ skriver:

SKØNT du havde en god dag! Og lækkert med Borbjerg Mølle.. Min far blev gift derude og skal til bryllup hos en veninde derude til sept!

Det er et SKØNT sted:-D Hov tak

Anmeld

26. maj 2013

Louise H.

STORT tillykke med fødselsdagen søde!

Hvor lyder det bare som en rigtig god dag og så er det da lidt betryggende at vide, at det ikke gør ondt

Anmeld

26. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Endnu en gang stort tillykke! Og dejligt med familiehygge og gode gaver! X

Anmeld

27. maj 2013

MyLove E

Louise :-) skriver:

STORT tillykke med fødselsdagen søde!

Hvor lyder det bare som en rigtig god dag og så er det da lidt betryggende at vide, at det ikke gør ondt

Tak ven Havde en skøn dag:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.