angående at bløde efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2013

StudPsyk

man kan svare anonymt

hej piger. jeg holdt med at bløde efter fødslen for en uge siden, altså efter 5 uger. den sidste af ugerne blødte jeg meget lidt. men altså der har intet været i en uge.

nu har jeg så oplevet frisk blod på papiret de sidste to toiletbesøg. kan blødningen være startet igen, eller er det allerede min mens? i så fald føler jeg mig sgu snydt, for jeg fuldammer altså og det er kun 6 uger siden jeg fødte :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Juliekp

Janne T. skriver:

man kan svare anonymt

hej piger. jeg holdt med at bløde efter fødslen for en uge siden, altså efter 5 uger. den sidste af ugerne blødte jeg meget lidt. men altså der har intet været i en uge.

nu har jeg så oplevet frisk blod på papiret de sidste to toiletbesøg. kan blødningen være startet igen, eller er det allerede min mens? i så fald føler jeg mig sgu snydt, for jeg fuldammer altså og det er kun 6 uger siden jeg fødte :p

Jeg holdte op med at bløde omkring de 6 uger, men så kom det igen nogle dage, stoppede, kom igen, for så at stoppe helt efter 10 uger ca

Anmeld

26. maj 2013

Maja88

VeD mig stoppede det for at komme igen.. fuldammede også.. det var helt væk uge 12

Anmeld

26. maj 2013

De3Guldklumper

Janne T. skriver:

man kan svare anonymt

Du kan sagtens få din mens selvom du fuldammer.

Ved min den første fik jeg regelmæssig mens igen efter 8 uger.

Anmeld

26. maj 2013

StudPsyk

jeg tænker bare det næsten må være mens når det er frisk blod? det sidste efterfødselsblod jeg havde var mere mørkt - beklager detaljerne. altså ikke at jeg håber det er mens, den slap jeg da helst for lidt endnu :p

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

Janne T. skriver:

man kan svare anonymt

Jeg blødte i to uger efter fødslen - og i forlængelse kom min menstruation, så jeg blødte i alt i tre uger.

Jeg ammede dog ikke

Anmeld

26. maj 2013

Juliekp

Janne T. skriver:

jeg tænker bare det næsten må være mens når det er frisk blod? det sidste efterfødselsblod jeg havde var mere mørkt - beklager detaljerne. altså ikke at jeg håber det er mens, den slap jeg da helst for lidt endnu :p

Jeg tænker det godt kan være din mens så, hvis det er frisk. Sådan var det ihverfald ved mig  

De gange det stoppede og kom tilbage, var det også bare mørkt blød. Og da jeg så fik mens kom det med et "brag" og frisk blod. Ja undskyld for detaljer 

Anmeld

26. maj 2013

Jibbe

Jeg har fuldammet begge gange og har blødt i 6 uger begge gange - efter henholdsvis 8 og 9 uger kom min mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.