Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det normalt at have meget hovedpine? Er 10+3 og har haft det i en uge snart. Det kommer bare lige pludselig!
Har indtil nu taget pinex, men kan jeg blive ved med det? Det er vel ikke sundt for baby at jeg tager to pinex hver dag?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Er det normalt at have meget hovedpine? Er 10+3 og har haft det i en uge snart. Det kommer bare lige pludselig! Har indtil nu taget pinex, men kan jeg blive ved med det? Det er vel ikke sundt for baby at jeg tager to pinex hver dag?
Husker du din jern??
Jeg døjede også meget med hovedpine indtil jeg huskede at tage mit jern
Ja det husker jeg
Ja det er meget nomalt jeg havde det også længe. Så forsvandt det ind til jeg havde født og 4 dage efter fødselsen havde jeg så ondt i knolden jeg ikke kunne være nogen steder og sådan har det været med begge unger.
Joan ( Smallie ) skriver: Ja det er meget nomalt jeg havde det også længe. Så forsvandt det ind til jeg havde født og 4 dage efter fødselsen havde jeg så ondt i knolden jeg ikke kunne være nogen steder og sådan har det været med begge unger.
Puha, det lyder ikke sjovt
Men er det okay at man tager to pinex hver dag?
Husker du at drikke nok væske?
grinny skriver: Puha, det lyder ikke sjovt Men er det okay at man tager to pinex hver dag?
Ved jeg ikke jeg vil prøve om ikke jeg kunne sove det væk i stedet. Men ja det kan være svært og der sker meget i kroppen. Men ring og snak med lægen om det
esioul skriver: Husker du at drikke nok væske?
Synes jeg drikker hele tiden Er nemlig også blevet meget tørstig og tør i munden
Joan ( Smallie ) skriver: Ved jeg ikke jeg vil prøve om ikke jeg kunne sove det væk i stedet. Men ja det kan være svært og der sker meget i kroppen. Men ring og snak med lægen om det
Prøver også at sove det væk nogen gange, men synes det kommer hurtigt igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128