Hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. maj 2013

grinny

Er det normalt at have meget hovedpine?  Er 10+3 og har haft det i en uge snart. Det kommer bare lige pludselig!  

Har indtil nu taget pinex, men kan jeg blive ved med det? Det er vel ikke sundt for baby at jeg tager to pinex hver dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Maja88

grinny skriver:

Er det normalt at have meget hovedpine?  Er 10+3 og har haft det i en uge snart. Det kommer bare lige pludselig!  

Har indtil nu taget pinex, men kan jeg blive ved med det? Det er vel ikke sundt for baby at jeg tager to pinex hver dag?

Husker du din jern??

Jeg døjede også meget med hovedpine indtil jeg huskede at tage mit jern

Anmeld

26. maj 2013

grinny

Ja det husker jeg  

Anmeld

26. maj 2013

Joan ( Smallie )

Ja det er meget nomalt jeg havde det også længe. Så forsvandt det ind til jeg havde født og 4 dage efter fødselsen havde jeg så ondt i knolden jeg ikke kunne være nogen steder og sådan har det været med begge unger.

Anmeld

26. maj 2013

grinny

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja det er meget nomalt jeg havde det også længe. Så forsvandt det ind til jeg havde født og 4 dage efter fødselsen havde jeg så ondt i knolden jeg ikke kunne være nogen steder og sådan har det været med begge unger.

Puha, det lyder ikke sjovt 

Men er det okay at man tager to pinex hver dag?

Anmeld

26. maj 2013

esioul

grinny skriver:

Husker du at drikke nok væske?

Anmeld

26. maj 2013

Joan ( Smallie )

grinny skriver:

Puha, det lyder ikke sjovt 

Men er det okay at man tager to pinex hver dag?

Ved jeg ikke jeg vil prøve om ikke jeg kunne sove det væk i stedet. Men ja det kan være svært og der sker meget i kroppen. Men ring og snak med lægen om det

Anmeld

26. maj 2013

grinny

esioul skriver:

Husker du at drikke nok væske?

Synes jeg drikker hele tiden  Er nemlig også blevet meget tørstig og tør i munden

Anmeld

26. maj 2013

grinny

Joan ( Smallie ) skriver:

Ved jeg ikke jeg vil prøve om ikke jeg kunne sove det væk i stedet. Men ja det kan være svært og der sker meget i kroppen. Men ring og snak med lægen om det

Prøver også at sove det væk nogen gange, men synes det kommer hurtigt igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.