vist hvordan virkelige piger går amok.....gisp, jeg er helt paf, har da aldrig set noget lignende???
hun har ikke sovet siden middag...eller nærmere klokken 13.30 ca. og fred være med det...der er tigerspring o.s.v. på lur...men altså, her til aften gav hun da ellers alle signaler på at hun trængte til søvn nu, men niks....hun skreg som en sindsyg...og til sidst satte jeg mig på min seng med hende, det fandt hun sig heller ikke i, og lige der ved siden af mig lå min telefon og Bozzy (ja hvornår er han ikke lige i nærheden?)
well, tøsen snupper min telefon, og fred være med det, så lang tid den ikke kommer op i munden, og sådan sad hun stille i lang tid, og hyggede sig med der kom lys i den...nå men self. skulle den smages på, og jeg sagde stille nej 1. gang, og jeg fik bare et vredt gryyyyyfffffffff, anden gang sagde jeg det lidt hårdere, efterfuldt af så må su ikke have den! og igen gryyyyyyyffffffff...tredie gang hun så kommer den i munden, så lister jeg den lige så stille ud af hånden på hende....og SHIT djævlen tog plads i hende...hun skreg så jeg troede nogen havde slået hende, kastede sig fremover så overhev i Bozzy, der vågnede og så helt forfærdet ud! Så kastede hun sig totalt diva-agtigt tilbage, ild rød i hovedet, og med sammenbidte kæber, skreg hun bare af mig....og i raseriet vendte hun sig om fra ryg til mave....ellers ikke noget damen gider at gøre...og hun fortsatte...til sidst måtte jeg simpelthen tage hende op og trøste hende, for hun magtede slet ikke at komme ud af det selvsving hun var havnet i...!
aj mand mine ører var færdige bagefter....
jeg har sguda aldrig set direkte viljestyrke på den måde før, altså det jeg mener er, at hun har en mening, og hvem fanden er jeg som skal komme og fortælle hende noget andet....til sidst faldt hun helt slapt om i mine arme, og da jeg puttede hende, kunne jeg ikke lade være med at spørge hende om hvordan hun mente det blev når hun skulle have mens!
lol....tror sgu faderen blev noget bange for hende....ha ha
knus fra sloggi, nu med viljefast datter!!!8(
Anmeld