min totalt rasende datter har lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. marts 2008

Loggidut

vist hvordan virkelige piger går amok.....gisp, jeg er helt paf, har da aldrig set noget lignende???

hun har ikke sovet siden middag...eller nærmere klokken 13.30 ca. og fred være med det...der er tigerspring o.s.v. på lur...men altså, her til aften gav hun da ellers alle signaler på at hun trængte til søvn nu, men niks....hun skreg som en sindsyg...og til sidst satte jeg mig på min seng med hende, det fandt hun sig heller ikke i, og lige der ved siden af mig lå min telefon og Bozzy (ja hvornår er han ikke lige i nærheden?)

well, tøsen snupper min telefon, og fred være med det, så lang tid den ikke kommer op i munden, og sådan sad hun stille i lang tid, og hyggede sig med der kom lys i den...nå men self. skulle den smages på, og jeg sagde stille nej 1. gang, og jeg fik bare et vredt gryyyyyfffffffff, anden gang sagde jeg det lidt hårdere, efterfuldt af så må su ikke have den! og igen gryyyyyyyffffffff...tredie gang hun så kommer den i munden, så lister jeg den lige så stille ud af hånden på hende....og SHIT djævlen tog plads i hende...hun skreg så jeg troede nogen havde slået hende, kastede sig fremover så overhev i Bozzy, der vågnede og så helt forfærdet ud! Så kastede hun sig totalt diva-agtigt tilbage, ild rød i hovedet, og med sammenbidte kæber, skreg hun bare af mig....og i raseriet vendte hun sig om fra ryg til mave....ellers ikke noget damen gider at gøre...og hun fortsatte...til sidst måtte jeg simpelthen tage hende op og trøste hende, for hun magtede slet ikke at komme ud af det selvsving hun var havnet i...!

aj mand mine ører var færdige bagefter....

jeg har sguda aldrig set direkte viljestyrke på den måde før, altså det jeg mener er, at hun har en mening, og hvem fanden er jeg som skal komme og fortælle hende noget andet....til sidst faldt hun helt slapt om i mine arme, og da jeg puttede hende, kunne jeg ikke lade være med at spørge hende om hvordan hun mente det blev når hun skulle have mens!

lol....tror sgu faderen blev noget bange for hende....ha ha

knus fra sloggi, nu med viljefast datter!!!8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2008

heaven

hehe, cool nok.. Dejligt nok med noget vilje....:P
Og forresten, dejligt du er tilbage... og loggi - du er simpelthen for sindsyg... 1006 indlæg??? Det burde udløse en præmie, måske skulle du tage imod Henriks tilbud om computer nr 2?? Din egen står da nok snart af:P...... eller i hverfald tastaturet:)

Kram Jannnie

Anmeld

18. marts 2008

Loggidut

lol...nej nej...vi har kun gode og holdbare computere...hæ hæ....og shit nu er hun sgu vågen igen...aj mand jeg håber godt nok det er tænder...øv

Anmeld

18. marts 2008

heaven

Loggidut skriver:

lol...nej nej...vi har kun gode og holdbare computere...hæ hæ....og shit nu er hun sgu vågen igen...aj mand jeg håber godt nok det er tænder...øv

Kender det godt.... Vi var på vagtapoteket i aftes efter noget til gummerne.... god fornøjelse:P

Anmeld

18. marts 2008

BellaT

:)
Åh gulp! Du må da smile hovedrystende over mit indlæg den anden aften med Phillip der blev bange for et stille nej!;)
Sikke en lille hidsigprop, hende Tif!:-o
Jo jo, Phillip kan sandelig også blive vanvittig hidsig hvis man tager noget fra ham eller han ikke kan nå noget. Men ikke på den der måde som Tif.
Pyha, good luck om 12-13 år!!!:D

Knus fra Helle...

Anmeld

18. marts 2008

Loggidut

niks jeg er ikke hovedrystende du....tvært i mod, bekræfter det jo bare hvad vi snakkede om , var det ikke i går?

der sker altså nogle koloenorme forandringer med vores poder, og sjovt nok kan jeg med tif se det fra dag til dag...jeg mener ikke jeg kan huske at have opdaget det så nemt med drengene....
men føj hvor går det bare der ud af lige nu med dem....og jeg nægter at tro vi er de eneste med totalt forvirret bebser for tiden!

Anmeld

18. marts 2008

birgittemarie

Hahaha, stakkels dine ører :D
Nova Maria lavede den samme over en pose chips, hun havde fundet i en pose i køkkenet forleden. Hun var træt og skulle have eftermiddagsgrød og flaske, før hun skulle ud at sove. Hele dagen havde kørt med humørsvingninger og nu lå hun tilfreds på køkkengulvet og gnavede i et hjørne af chipsposen. Det ville jeg normalt ikke have givet hende lov til, men var billigt til salg for et øjebliks fred. Da jeg hentede hende klamrede hun sig til posen, så den fik hun med. Vi satte os så på sofaen, hvor jeg forsøgte at tage den fra hende og det gav hun klart udtryk for sin misbilligelse af med et ÆÆÆ!

Så lod jeg hende holde ved den og forsøgte at aflede hendes opmærksomhed med skiftevis ske og flaske i mund. Hun var afslappet og chipsposen gled ud ad den lille svedige babyhånd og jeg tog den forsigtigt og lod den glide på gulvet med et ydmygt skrald. Og så gik hun AMOK. Hun kastede sig også divaagtigt bagover, ildrød i hovedet og skreeeeg, så jeg ville have troet mishandling fandt sted, hvis jeg var gået forbi ude på vejen på samme tidspunkt. Nej, hvor var hun vred. Jeg skyndte mig at tage chipsposen igen og stikke den ind i favnen på hende og så sendte hun mig et vredt blik og faldt med det samme til ro igen :D

Anmeld

18. marts 2008

Loggidut

JA JA JA JA JA...det er jo lige min historie....altså har jeg ikke en bims datter....og hun har ikke en bims mor...ha ha (øhhhh nå ja....måske lidt , men det er en anden historie) men hurra.....vi er normale...for vi er ikke de eneste....

hvad pokker sker der for de unger?

knus fra sloggi...som stadig kreere sangbog til tif

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.