Lækkert motionsløb i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
2 svar
1 synes godt om
26. maj 2013

Kloster

Så har jeg været til motionsløb i dag. Det var til Limfjordsløbet i Vodskov (ved Aalborg).

Løb 10 km på 1:07 min. Det er hele 3 min hurtigere end til mit sidste 10 km løb for 3 uger siden. Tilfreds tilfreds...

Men hold op, det var en godt kuperet terræn. Total op og ned at bakker. Pyhh... Så jeg er ovenud tilfreds med de 1:07 min, det gav mig.

Skal til mit næste motionsløb på torsdag, hvor Femina kommer til Aalborg. Også 10 km løb her. Og her skulle jeg da gerne kommer under de 1:07 min...

Og hvilket fantastisk løbevejr der er i det nordjyske i dag. Høj solskin og let blæst. Total perfekt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

morpåthurø

Kloster skriver:

Så har jeg været til motionsløb i dag. Det var til Limfjordsløbet i Vodskov (ved Aalborg).

Løb 10 km på 1:07 min. Det er hele 3 min hurtigere end til mit sidste 10 km løb for 3 uger siden. Tilfreds tilfreds...

Men hold op, det var en godt kuperet terræn. Total op og ned at bakker. Pyhh... Så jeg er ovenud tilfreds med de 1:07 min, det gav mig.

Skal til mit næste motionsløb på torsdag, hvor Femina kommer til Aalborg. Også 10 km løb her. Og her skulle jeg da gerne kommer under de 1:07 min...

Og hvilket fantastisk løbevejr der er i det nordjyske i dag. Høj solskin og let blæst. Total perfekt...

hold da op hvor flot. er meget misundelig. God fornøjelse i næste uge. Er spændt på at høre din tid!

Anmeld

27. maj 2013

Koen.

Kloster skriver:

Hvor er du sej!! Tillykke med den flotte tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.