er det rigtig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. maj 2013

Anonym trådstarter

at ...hvis man har ubeskyttet sex omkring aegloesningen, er der omkring 25-30 % chance for at blive gravid (hvis man begge er fertil og under 25 aar)? syntes der er mange forskellige svar ind paa google.

vi havde ubeskytter sex idag - som er en dag foer min aegloesning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Kløver

Altså, i følge min gyn, har et ungt par som begge er fertile 20% chance for en graviditet hver måned når man rammer ægløsningen. Er man i behandling med insemination er chancen for graviditet 15% sådan til sammenligning

Anmeld

26. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Altså, i følge min gyn, har et ungt par som begge er fertile 20% chance for en graviditet hver måned når man rammer ægløsningen. Er man i behandling med insemination er chancen for graviditet 15% sådan til sammenligning

okay... maa haabe vi ramte plet denne gang. Med vores foerste barn tog vi et aar om at blive heldige...

haaber det gaar lidt hurtige denne gang

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

at ...hvis man har ubeskyttet sex omkring aegloesningen, er der omkring 25-30 % chance for at blive gravid (hvis man begge er fertil og under 25 aar)? syntes der er mange forskellige svar ind paa google.

vi havde ubeskytter sex idag - som er en dag foer min aegloesning.

Jeg ved det desværre ikke - men ellers prøv igen i morgen

Anmeld

26. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

okay... maa haabe vi ramte plet denne gang. Med vores foerste barn tog vi et aar om at blive heldige...

haaber det gaar lidt hurtige denne gang

Krydser fingre for jer, tror man skal huske i statistikere at alle jo er med, også os som ikke så nemt bliver gravide men øger jo en del når i rammer æl

Håber det lykkedes hurtigt for jer

Anmeld

26. maj 2013

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Jeg ved det desværre ikke - men ellers prøv igen i morgen

aarh nej ikke igen ... ej bare pjat! maa lige hoppe paa manden igen imorgen saa. Men er der ikke noget med at hans "things" kan holde op til 3 dage eller der omrkring?

Anmeld

26. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Krydser fingre for jer, tror man skal huske i statistikere at alle jo er med, også os som ikke så nemt bliver gravide men øger jo en del når i rammer æl

Håber det lykkedes hurtigt for jer

tusind tak

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

aarh nej ikke igen ... ej bare pjat! maa lige hoppe paa manden igen imorgen saa. Men er der ikke noget med at hans "things" kan holde op til 3 dage eller der omrkring?

Haha

Hmm.. det er vidst i hvert fald over 24 timer. De har jo lang vej

Men det er jo nok bedst at sende et nyt hold soldater afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.