Ammevitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
2 svar
2 synes godt om
26. maj 2013

Victoria2013

Jeg har været så heldig at have fået en halv bøtte ammevitamin-piller foræret af en bekendt, som var stoppet med amningen og ikke syntes resten af bøtten skulle gå til spilde

Men skal jeg vente med at tage dem til jeg har født eller kan jeg godt gå igang allerede nu - der er under 4 uger til termin? Jeg løb tør for gravid-vitaminpiller for et godt stykke tid siden og har ikke brugt penge på en ny bøtte, så tager slet ikke nogen vitaminpiller for tiden (spiser dog god varieret kost)...

Og får man uren hud af ammevitaminerne? For tror det var gravid-vitaminerne jeg fik uren hud af de første mange måneder, det forsvandt i hvert fald en uge efter bøtten var tom...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Victoria2013

Slet ingen andre der tager ammevitaminer?

Anmeld

27. maj 2013

lottemusen

Kia2013 skriver:

Jeg har været så heldig at have fået en halv bøtte ammevitamin-piller foræret af en bekendt, som var stoppet med amningen og ikke syntes resten af bøtten skulle gå til spilde

Men skal jeg vente med at tage dem til jeg har født eller kan jeg godt gå igang allerede nu - der er under 4 uger til termin? Jeg løb tør for gravid-vitaminpiller for et godt stykke tid siden og har ikke brugt penge på en ny bøtte, så tager slet ikke nogen vitaminpiller for tiden (spiser dog god varieret kost)...

Og får man uren hud af ammevitaminerne? For tror det var gravid-vitaminerne jeg fik uren hud af de første mange måneder, det forsvandt i hvert fald en uge efter bøtten var tom...

Hej.

Jeg bruger selv ammevitaminer (dem fra multitabs). Jeg startede først på dem, da jeg havde født.
Jeg ved ikke, om du kan starte på dem allerene nu... Men jeg tror heller ikke der sker noget ved, at du ikke får nogle vitaminer de sidste fire uger. Det er jo i starten af graviditeten, at man har størst behov for det.

Jeg har ikke fået uren hud af vitaminerne, heller ikke af Gravitamin som jeg tog, da jeg var gravid.

Håber det var svar nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.