Kun kun kun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
10 svar
2 synes godt om
26. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

4 måneder til bassen gerne må være ude
Hvad skal man dog få de 4 måneder til at gå med? Går jo sygemeldt med bækkenløsning. Har i nogen forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

CH2012

MiichellaMalou skriver:

Hvad skal man dog få de 4 måneder til at gå med? Går jo sygemeldt med bækkenløsning. Har i nogen forslag?

Hvis du har overskud til det, så sørg for at lave en masse madportioner til de efterfølgende dage/uger, efter fødslen - så er det nemt lige at tage noget mad op, som bare lige skal varmes...
Og så lav pølsehorn (hvis I er til sådan noget), evt. muffins/kage - de kan også fryses ned, man skal dog bare ikk komme "topping" ovenpå, hvis man ligger det i fryseren. Og begyndt evt. at lave babymos allerede nu og frys ned 

Evt. male et billede til babys værelse/krog i soveværelset.

Lave en billedcollage, af dig og din kæreste/mand, samt andre billeder du synes er gode.. Og evt. af dig som gravid.

Og hvis du ellers har nogle interesserer eller noget du ikk synes du har haft tid til at gøre i længere tid, så gør det nu. Og hvis der er noget du er "bange for", at du ikk bare lige får tid til når den lille er kommet til, så gør også det nu

Det var hvad jeg lige havde af ideer 

Anmeld

26. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

CH2012 skriver:

Hvis du har overskud til det, så sørg for at lave en masse madportioner til de efterfølgende dage/uger, efter fødslen - så er det nemt lige at tage noget mad op, som bare lige skal varmes...
Og så lav pølsehorn (hvis I er til sådan noget), evt. muffins/kage - de kan også fryses ned, man skal dog bare ikk komme "topping" ovenpå, hvis man ligger det i fryseren. Og begyndt evt. at lave babymos allerede nu og frys ned 

Evt. male et billede til babys værelse/krog i soveværelset.

Lave en billedcollage, af dig og din kæreste/mand, samt andre billeder du synes er gode.. Og evt. af dig som gravid.

Og hvis du ellers har nogle interesserer eller noget du ikk synes du har haft tid til at gøre i længere tid, så gør det nu. Og hvis der er noget du er "bange for", at du ikk bare lige får tid til når den lille er kommet til, så gør også det nu

Det var hvad jeg lige havde af ideer 

super taak for ideerene

Anmeld

26. maj 2013

CH2012

MiichellaMalou skriver:

super taak for ideerene

Velbekomme

Uhh, og ordne fødderne med et fodbad, dertilhørende en ordentlig omgang skurren, skrubben, filen, osv. Og en god creme bagefter.

Og ja, jeg ved ikk om det er noget du "gør i", men hvad med at ofre penge og tiden til at blive vokset (hvis man må det, når man er gravid?) og her tænker jeg både ben og brazilian - hvis du altså er til det; det er ikk sikkert det er noget for dig og måske ikk til at eksperimentere med nu? Men jeg tror jeg ville gøre det, hvis det var mig, så jeg ville føle mig lidt mere tilpas med mig selv.

Måske en tur til frisøren?

Anmeld

26. maj 2013

Cbank

- Så småt gøre babyværelse klar.

- Bage. Som du så kan fryse ned evt. kanelsnegle? 

- Hvis du er kreativ så kan du måske smide dig ud i at lave/ sy en sengerand? Strikke eller hækle tæppe el. en bamse? 

- Nyde vejret

Anmeld

26. maj 2013

Juliekp

MiichellaMalou skriver:

Ihh hvor spændende, nu der ikke så længe igen  

Der er mange ting at lave, f.eks

- hygge med veninderne

- se en masse gode serier

- ud og nyde det gode vejr (når det kommer)

- tage et langt bad, tag ansigts maske på, barbere dine ben, hårkur i håret og ordne fødder 

- gøre de sidste baby ting klar 

- bage / lave en masse portioner mad

- gøre rent (måske ikk det sjoveste)

- sidst, men ikke mindst, SLAP AF og nyd alene tiden

Anmeld

26. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

CH2012 skriver:

Velbekomme

Uhh, og ordne fødderne med et fodbad, dertilhørende en ordentlig omgang skurren, skrubben, filen, osv. Og en god creme bagefter.

Og ja, jeg ved ikk om det er noget du "gør i", men hvad med at ofre penge og tiden til at blive vokset (hvis man må det, når man er gravid?) og her tænker jeg både ben og brazilian - hvis du altså er til det; det er ikk sikkert det er noget for dig og måske ikk til at eksperimentere med nu? Men jeg tror jeg ville gøre det, hvis det var mig, så jeg ville føle mig lidt mere tilpas med mig selv.

Måske en tur til frisøren?

Det med at ordne fødder gøre min kæreste gerne og han vokser også mine ben, bliver faktisk rigtig forkælet af ham når han selvfølgelig også selv gider og har lyst.
En tur til frisøren ville jeg rigtig gerne men vil også bare super gerne have farvet hår og det må man jo ikke som gravid, så overvejede og vente med det til jeg havde født,

Anmeld

26. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Cbank skriver:

- Så småt gøre babyværelse klar.

- Bage. Som du så kan fryse ned evt. kanelsnegle? 

- Hvis du er kreativ så kan du måske smide dig ud i at lave/ sy en sengerand? Strikke eller hækle tæppe el. en bamse? 

- Nyde vejret

Babyværelset kan jeg først begynde på omkring august da det først er der vi får alle de ting, og lige nu er det bare kontor og rod da vi lige er flyttet.

Anmeld

26. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Juliekp skriver:

Ihh hvor spændende, nu der ikke så længe igen  

Der er mange ting at lave, f.eks

- hygge med veninderne

- se en masse gode serier

- ud og nyde det gode vejr (når det kommer)

- tage et langt bad, tag ansigts maske på, barbere dine ben, hårkur i håret og ordne fødder 

- gøre de sidste baby ting klar 

- bage / lave en masse portioner mad

- gøre rent (måske ikk det sjoveste)

- sidst, men ikke mindst, SLAP AF og nyd alene tiden

Hygge med veninderne gøre jeg også sådan da dem som har tid, alt det pleje ting elsker min kæreste og gøre på mig så det nyder jeg bare
Og ja nyder selvfølgelig det gode vejr når det er der baby ting kan først gøres i august da vi først får tingene der.

Anmeld

26. maj 2013

CH2012

MiichellaMalou skriver:

Det med at ordne fødder gøre min kæreste gerne og han vokser også mine ben, bliver faktisk rigtig forkælet af ham når han selvfølgelig også selv gider og har lyst.
En tur til frisøren ville jeg rigtig gerne men vil også bare super gerne have farvet hår og det må man jo ikke som gravid, så overvejede og vente med det til jeg havde født,

Lucky you! Lyder lækkert, at han gider hjælpe med det. Hvilke produkter bruger du til voksning?

Er der ikk noget med at man heller ikk må få farvet hår, hvis man ammer? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.