Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tænk at der kun er 3 mdr tilbage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super flot mave, hvor er det sket at se det første billede ser maven helt firkantet ud og det andet kan man tydelig se den er rundt hvad mon baby laver der inde
B&J skriver: Super flot mave, hvor er det sket at se det første billede ser maven helt firkantet ud og det andet kan man tydelig se den er rundt hvad mon baby laver der inde
du må simpelthen ikke spøger mig hehe han har meget med at ligge over i højre side af maven også måsler han bare rundt
Amandasmor skriver: du må simpelthen ikke spøger mig hehe han har meget med at ligge over i højre side af maven også måsler han bare rundt
sikke altså en bølle man sjovt det har han det kan man tydelig se
B&J skriver: sikke altså en bølle man sjovt det har han det kan man tydelig se
det kan man nemlig og ja han er en bølle er han.. for hvis jeg skubber ham væk fra siden af, og fluks er han tilbage over i højre side igen
Amandasmor skriver: det kan man nemlig og ja han er en bølle er han.. for hvis jeg skubber ham væk fra siden af, og fluks er han tilbage over i højre side igen
jaa kunne være super fedt med et video cam der inde så man kan se hvad den lille laver sådan en bølle
B&J skriver: jaa kunne være super fedt med et video cam der inde så man kan se hvad den lille laver sådan en bølle
ja det kunne være vældig sjovt at have sådan et der inde , bare for at se hva han endelig havde gang i
Amandasmor skriver: ja det kunne være vældig sjovt at have sådan et der inde , bare for at se hva han endelig havde gang i
jaaaa det kunne være super smart for mon han tænker ahh her er der en hygge krog så dejligt
B&J skriver: jaaaa det kunne være super smart for mon han tænker ahh her er der en hygge krog så dejligt
haha lige præcis kunne være man skulle se om man kunne opfinde sådan en smart ting så man kan se det hehe
Amandasmor skriver: haha lige præcis kunne være man skulle se om man kunne opfinde sådan en smart ting så man kan se det hehe
jaaa men hvordan lige det lille cam skulle komme der ind ja det ved jeg så ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128