Diarre :-( hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. maj 2013

Anonym trådstarter

Nu står den på anden dagen med diarre.. I går havde jeg sindsyg mange plukveer, og så fik jeg diarre. Kan slet ikke få noget ned i maven uden at løbe på toilettet. Har sat her ude det meste af natten også.
Nogle der har nogle gode råd?
Er i uge 37

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

mth1987

Anonym skriver:

Nu står den på anden dagen med diarre.. I går havde jeg sindsyg mange plukveer, og så fik jeg diarre. Kan slet ikke få noget ned i maven uden at løbe på toilettet. Har sat her ude det meste af natten også.
Nogle der har nogle gode råd?
Er i uge 37

Lyder godt nok voldsomt. Altså har hørt at nogen for diarre lign. Tegn op til fødslen, men det der lyder da mere som maveinfluenza hvis det er så voldsomt.... 

Har desværre ikk så mange råd, jeg ville holde mig til noget cultura drik osv hvis det er en maveinfluenza 

Anmeld

26. maj 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Lyder godt nok voldsomt. Altså har hørt at nogen for diarre lign. Tegn op til fødslen, men det der lyder da mere som maveinfluenza hvis det er så voldsomt.... 

Har desværre ikk så mange råd, jeg ville holde mig til noget cultura drik osv hvis det er en maveinfluenza 

Jeg kaster ikke op, og har kun ondt inden jeg skal på toilettet?

Anmeld

26. maj 2013

ano14316

Revet æble og cultura... Revet æble er altså bare noget der virker både på mig selv, manden og sønnen...

Anmeld

26. maj 2013

Muhmi

Jeg tømte mig også ret voldsomt på den måde du beskriver og det var i uge 38, jeg fødte 39+2

Anmeld

26. maj 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Revet æble og cultura... Revet æble er altså bare noget der virker både på mig selv, manden og sønnen...

Øv har vi ikke engang hjemme :-(

Anmeld

26. maj 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg tømte mig også ret voldsomt på den måde du beskriver og det var i uge 38, jeg fødte 39+2

Så næsten lige inden?

Anmeld

26. maj 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Så næsten lige inden?

Tjaa, en lille uges tid inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.