Lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej søde mødre.

Ved ikke lige hvor denne tråd høre hen så jeg prøver her.

Min datter er 8 måneder og hvergang hun får kylling kaster hun op. Det er blændet og blandet op med kartofler. Har også prøvet udeN kartofler. Er der nogen af jer der har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Hvorfor er der ingen der gider svarer når I alligevel har læst tråden?

Anmeld

25. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej søde mødre.

Min datter er 8 måneder og hvergang hun får kylling kaster hun op. Det er blændet og blandet op med kartofler. Har også prøvet udeN kartofler. Er der nogen af jer der har oplevet det?

hmmmm har aldrig hørt om problemet. Men hvis det er hver gang, ville jeg nok bare gå udenom kylling og prøve igen når hun er ældre

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

hmmmm har aldrig hørt om problemet. Men hvis det er hver gang, ville jeg nok bare gå udenom kylling og prøve igen når hun er ældre

Jeg begyndte første gang da hun var 6 måneder og igen efter 1 uge. Så sprang vi 7 måneder over og i dag er hun 8 måneder og kaster op igen. Jeg prøver igen når hun er lidt ældre. Men det er mere proteinen jeg tænker på. Er det så nok med fisk og oksekød?

Anmeld

25. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg begyndte første gang da hun var 6 måneder og igen efter 1 uge. Så sprang vi 7 måneder over og i dag er hun 8 måneder og kaster op igen. Jeg prøver igen når hun er lidt ældre. Men det er mere proteinen jeg tænker på. Er det så nok med fisk og oksekød?

Ja helt klart!!
Min datter er 2.5 år og HADER kød (oksekød og kylling) og spytter det hele ud, så det er tit hun kun får grønt og kartofler.
Men hun elsker alt pålæg på rugbrød og fisk.
Jeg har fundet ud af, at hvis jeg lader være med at virke sur eller fustreret over hun spytter ud, og ikke prøver at tvinge hende til at spise det. Så bliver hun mere modig med tiden, og prøver de ting hun normalt ikke gider

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Ja helt klart!!
Min datter er 2.5 år og HADER kød (oksekød og kylling) og spytter det hele ud, så det er tit hun kun får grønt og kartofler.
Men hun elsker alt pålæg på rugbrød og fisk.
Jeg har fundet ud af, at hvis jeg lader være med at virke sur eller fustreret over hun spytter ud, og ikke prøver at tvinge hende til at spise det. Så bliver hun mere modig med tiden, og prøver de ting hun normalt ikke gider

Torskerogn på bondebrød er et hit derhjemme. Hun elsker det. Så må hun bare få det i stedet for kylling. Og okskerøds bøf i små haps er hun også helt vild med så må kyllingen komme lidt senere :-) Tak for svar :-)

Anmeld

25. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Torskerogn på bondebrød er et hit derhjemme. Hun elsker det. Så må hun bare få det i stedet for kylling. Og okskerøds bøf i små haps er hun også helt vild med så må kyllingen komme lidt senere :-) Tak for svar :-)

Ja de små skal nok klare det. Kan sige at på trods af kødet ryger ud herhjemme er det en lille basse vi har
Held og lykke

Anmeld

25. maj 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Hej søde mødre.

jeg kender en der ik kan tåle fjerkræ.. Han kaster oz op.. Jeg ville prøve at vente til hun var ældre.. Så bare giv svin og fisk oksekød kan være lidt hårdt for maven men hvis hun kører fint på det så er det bare at forsætte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.