Godaften

Jeg må lige høre jer, om i også var svimle, sådan på grænsen til at besvime i jeres graviditet? (Er 12+6 i dag)
Havde simpelthen den mest ubehagelige oplevelse idag. Midt i køen i Netto! (Of course).
Jeg stod og skulle til og betale, og kunne bare mærke jeg fik det virkelig underligt, og så tog jeg bare fat i armen på den unge mand der stod ved siden af mig og sagde "Jeg får det virkelig dårligt, du bliver nødt til at hjælpe mig". Så blev mit syn sløret og det klikkede i mine øre, og føler jeg forsvinder væk i nogle sekunder hvorefter jeg vågner ved at den søde mand har købt mig en kold kildevand, og en udenlandsk ældre damer plaprer til mig på et sprog jeg ikke forstår mens hun dupper mig i ansigtet med en kleenex!
Hørte at de begyndte at tale om ambulancer, men begyndte at komme til mig selv igen så fik afværget den store redningsaktion. Fulgtes med den søde mand ud af netto og forklarede ham at jeg altså var gravid og takkede ham uendeligt mange gange. Var helt rundforvirret. Og da jeg så havde sagt farvel til manden måtte og var på vej hjem begyndte jeg at tudbrøle og måtte ringe til kæresten og bede ham om at komme fordi jeg var helt forskrækket over situationen.
Har så heller aldrig prøvet at have det sådan før, så lidt kylling er man vel

Men altså, det er vel meget normalt eller hvad??? tænker også at jeg ikke rigtig kunne holde morgenmaden inde i dag, så jeg var afsted på tom mave. Men det er rimelig standard for mit vedkommende i disse dage!
Noget i kender noget til?
Anmeld