Dummede mig godtnok igår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
2 svar
2 synes godt om
25. maj 2013

Anonym trådstarter

Ja, det gjorde jeg godtnok....

Har en MEGET slem bækkenløsning, igår valgte jeg så at hjælpe min kæreste med at klippe hæk hos hende der bor i vores nye bolig.
Idag er min krop så smadret, at jeg nærmest ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv. Kan ikke mærke mine arme, næsten ikke løfte dem, og hele min ryg, av for delen.

Har i nogen gode råd til at lindre smerterne?
Varmepude hjælper ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Sara.

Anonym skriver:

Har en MEGET slem bækkenløsning, igår valgte jeg så at hjælpe min kæreste med at klippe hæk hos hende der bor i vores nye bolig.
Idag er min krop så smadret, at jeg nærmest ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv. Kan ikke mærke mine arme, næsten ikke løfte dem, og hele min ryg, av for delen.

Varmepude hjælper ikke.

Passe på din krop også når den ikke gør ondt sørge for at sætte, rejse dig rigtigt.... Du ved ikke vrid i kroppen.

Har desværre ikke nogen gode råd her og nu andet end afslapning.

Bækkenløsning er ikke sjovt. Havde det også selv, oh ved hvor svært det kan være ikke at kunne gøre som man er vant til.

God bedring

Anmeld

25. maj 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Varmepude hjælper ikke.

Hvile, evt painkillers hvis det ikke er til at holde ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.