Hvordan har i det med puslebord ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.087 visninger
10 svar
4 synes godt om
25. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal til at have min nr 2 barn men er i tvivl om vi skal købe en ny puslebord, da vi smed vores gamle ud .

Er det nødvendigt at have puslebord eller hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Jeg skal til at have min nr 2 barn men er i tvivl om vi skal købe en ny puslebord, da vi smed vores gamle ud .

Hvor vil du ellers pusle? 

Anmeld

25. maj 2013

Mettefpigen

Ikk nødvendigvis.....

Jeg bruger vaskemaskinen.. Ellers kan man bruge et bord hvis man har noget ledigt..,, :-)

Anmeld

25. maj 2013

LinLin

Har aldrig haft puslebord. Puden har bare ligget på bordet ved siden af vasken på badeværelset....

Anmeld

25. maj 2013

booster_88

Vi fik faktisk ikke puslebord før end da vi købte hus, i vores lejlighed var der et lille indhak hvor fryser stod, og der havde vi så sat et væg til væg bordplade op og der puslede vi ham.

Anmeld

25. maj 2013

MetteS81

Vi har altid brugt bordpladen ved siden af vasken på badeværelset...så vi har aldrig haft et decideret puslebord. 

Anmeld

25. maj 2013

modesty

Anonym skriver:

Det kommer jo helt an på hvordan jeres hjem er indrettet. Jeg ville ikke kunne holde ud at skulle pusle på gulvet/i sengen el. lign, men hvis I f.eks har en vaskemaskine eller et stykke bordplade ved siden af vasken, kan man jo sagtens bruge den plads. 

Vi har et lille badeværelse, så vi har et væghængt puslebord fra BRIO. Det er vi virkelig glade for.

Anmeld

25. maj 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Det er ikke et MUST! I princippet kan du pusle hvor du vil Men jeg er rigtig rigtig glad for vores, det at have et opbevaringssted, hvor alt til pusling er lige indenfor rækkevidde.. være det bleer, stofbleer, plejeprodukter osv. - og så er det bredt nok til at storesøster kan sidde ved siden af og være med, når den mindste bliver skiftet, og det elsker hun - det er en rigtig god måde at involvere hende på, synes jeg.

Anmeld

25. maj 2013

Aagaard

Vi har en "fri" pudsleplade, som bor alle mulige steder hvor det lige er praktisk. Sofaen, gulvet i stue eller badeværelse, sengen på Miljas eget eller vores værelse.
Lige nu skifter vi oftest foran fjernsyntet - så er der bare en lille bitte chance for at hun ligger stille...

Anmeld

25. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Vi har købt to små Expedit (fra ikea med 4 rum) og sat dem sammen.
Så når der ikke skal bruges puslebord mere kan de stadig bruges. Og så er det meget billigere!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.