Hvad skal jeg have med???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
6 svar
3 synes godt om
25. maj 2013

channie-g

Hvad er vigtigt for mig at jeg skal have med når vi nu tager 14 dage til Bulgarien på ferie, har en søn på knap 2 og Van virkelig ikke overskue hvad jeg skal huske og ikke huske, pleZz hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

channie-g

channie-g skriver:

Hvad er vigtigt for mig at jeg skal have med når vi nu tager 14 dage til Bulgarien på ferie, har en søn på knap 2 og Van virkelig ikke overskue hvad jeg skal huske og ikke huske, pleZz hjælp 

43 visninger men ingen der kan hjælpe :-( 

Anmeld

25. maj 2013

De3Guldklumper

Solcreme og uv tøj.

Anmeld

25. maj 2013

De3Guldklumper

channie-g skriver:

Evt lidt sandkasse ting til poolen

Anmeld

25. maj 2013

channie-g

Pylle3 skriver:

Super god idE, det havde jeg faktisk ikke lige tænkt på :-) tak :-D 

Anmeld

25. maj 2013

MortilElias2010

Til TS: 

Eller køb det dernede og hav plads til mere i kufferten  Når I tager hjem så kan I med garanti lægge det i et hotel store sandkasse så slipper ai for at have det som fyld med hjem sammen med de andre souvenirs. Tænker at det er langt billigere dernede. Og husk de der solsko for sandet kan være frygteligt varmt. Og til selve rejsen så husk små pakker med overraskelser til din søn, han kan pakke op i flyet (små pakker med rosiner, nødder, lidt chokolade, ristede løg etc.) og noget ORDENTLIGT mad såsom rugbrød, æble, banan, agurk og gulerødder - det smager tit virkelig dårligt på flyet! Og en hovedpude til ham han kan ligge på hvis I skal tidligt afsted/flyve hen over middagsluren - og invester evt. i en transportabel dvdafspiller og børnedvd'er såsom Postmand Per, Den lille røde traktor, Kaj og Andrea, Sigurd Bjørnetime og des lige  Det var et hit på vores tur til Tenerife! Bare husk at pakke det i jeres håndbagage og ikke i kufferterne!  Og er det noget med at han skal have EGET pas nu? Det skal jo også ordnes inden afrejse. Samt et checkup på jeres egne pas. Solcreme og søsygepiller i tilfælde af at det pludselig bliver nødvendigt. Og nogen mod diarre. Man ved aldrig. Erhm.... jo medbring vand i en sutteflaske/kop med tut/vandflaske til flyveturen - I må gerne tage det med - I skal bare bevise I tør drikke det ved indcheckningen i lufthavnen  Begge to. He he. 

Bon Voyage og rigtig god familieferie 

Anmeld

25. maj 2013

Chewy

Solhat, Armvinger og nogle gode sko han kan have på ved Poolen. Min søn er samme alder og han elsker at sidde på kanten og gå ved kanten og der er hans badesko guld værd. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.