Jordbærtærte - bages dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.179 visninger
6 svar
1 synes godt om
25. maj 2013

Savannah

Er der Norge der har prøvet at bage en kage dagen før man skulle have den ?

Ovenstående har ungen selv skrevet, så det kommer selvfølgelig med i indlægget Vi skal holde fødselsdag imorgen og dertil skal vi have jordbærtærte. Vi holder den ude af huset så det ville være praktisk at kunne bage den idag, jeg har bare ingen erfaring med at bage denne type kage dagen før. Det er en jordbærtærte med mørdejsbund og mazarinmasse ovenpå, der også skal bages, så jeg vil høre jer kloge kagedamer om I har erfaring med at bage tærte dagen før? I så fald, hvordan var resultatet og skal den så opbevares på køl?

Mvh Caroline.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Carina:-)

Du kan sagtens bage den dagen før,og så opbevare den i en åben pose.

Pensl den med smeltet chokolade når den er helt kold,så bliver den ikke klæbig og læg først creme på,på selve dagen

Anmeld

25. maj 2013

Savannah

Carina:-) skriver:

Du kan sagtens bage den dagen før,og så opbevare den i en åben pose.

Pensl den med smeltet chokolade når den er helt kold,så bliver den ikke klæbig og læg først creme på,på selve dagen

Tusind tak for svar Det vil jeg så gøre. Bruger du bare en frysepose til opbevaring?

Kagecremen kan vel også laves i dag og opbevares på køl? (har lige bettepigen til at styre smileys )

Anmeld

25. maj 2013

Mette.

Sally-Slingshot skriver:

Tusind tak for svar Det vil jeg så gøre. Bruger du bare en frysepose til opbevaring?

Kagecremen kan vel også laves i dag og opbevares på køl? (har lige bettepigen til at styre smileys )

Det kan du sagtens. begge dele. jeg ville opbevare kagen på køl Og pynte med creme og jordbær i morgen.

Anmeld

25. maj 2013

Savannah

Mette. skriver:

Det kan du sagtens. begge dele. jeg ville opbevare kagen på køl Og pynte med creme og jordbær i morgen.

Okay, tak for svar

Anmeld

25. maj 2013

Carina:-)

Sally-Slingshot skriver:

Ja en helt alm frysepose.

Jeg ville ikke opbevare selve kagebunden på køl da den så kan blive  "klam" men derimod bare i den åben pose

Og cremen kan også sagtens laves dagen før .

Anmeld

25. maj 2013

Savannah

Carina:-) skriver:

Ja en helt alm frysepose.

Jeg ville ikke opbevare selve kagebunden på køl da den så kan blive  "klam" men derimod bare i den åben pose

Og cremen kan også sagtens laves dagen før .

Ja det er jo noget klistret stads, så tænker at den ihvertfald ikke bliver tør af det.. Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.