Update: Gode argumenter for barn nr 2. :) kom frisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
4 svar
12 synes godt om
24. maj 2013

Bare mig..

Den er i vinkel!!! 

Vi fik sat os ned og snakket om at få nr 2, og jeg nåede kun at sige mit færdigt, hvortil han svare, "jamen, jeg kan jo kun se du har ret i det du siger. Jeg kan ikke sige argumenterne imod, fordi det jo er sandt". 

så.....vi er 100% klar på projekt lillebrøster. juhuuuu! Jeg har ægløsning søndag, så fra imorgen skal der sexes løs!!!  

year! Forhåbentligt bliver vores pige storesøster om 9-10 mdr iiiih!! Jeg er totalt HAAAAAAAPPY!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Monski

MGN~NGM<3 skriver:

Den er i vinkel!!! 

Vi fik sat os ned og snakket om at få nr 2, og jeg nåede kun at sige mit færdigt, hvortil han svare, "jamen, jeg kan jo kun se du har ret i det du siger. Jeg kan ikke sige argumenterne imod, fordi det jo er sandt". 

så.....vi er 100% klar på projekt lillebrøster. juhuuuu! Jeg har ægløsning søndag, så fra imorgen skal der sexes løs!!!  

year! Forhåbentligt bliver vores pige storesøster om 9-10 mdr iiiih!! Jeg er totalt HAAAAAAAPPY!!! 

Ih hvor fedt!!

Anmeld

25. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Held og lykke med projekt lillebrøster vh stine

Anmeld

25. maj 2013

Bare mig..

Ih tak. hvor kan det bare ikke gå hurtigt nok!  

nogen der ved om man kan være sikker på alt er tiP top iorden efter en medicinsk abort og at alt er væk når man ikke har mærket noget og ens menstruationer er helt normalt som inden aborten? Altså ville man mærke at alt ikke er ude eller kan man godt gå uden at vide det ?

Anmeld

25. maj 2013

hende-der-du-ved-nok

MGN~NGM<3 skriver:

Ih tak. hvor kan det bare ikke gå hurtigt nok!  

nogen der ved om man kan være sikker på alt er tiP top iorden efter en medicinsk abort og at alt er væk når man ikke har mærket noget og ens menstruationer er helt normalt som inden aborten? Altså ville man mærke at alt ikke er ude eller kan man godt gå uden at vide det ?

jeg ville gå til en gynækolog og få et tjek...

man siger jo også at man helst skal have 2-4 gynækologiske undersøgelser gennem et år, så der er jo ikke noget tabt ved det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.