Kan ikke samle mine ben overhovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
3 svar
1 synes godt om
24. maj 2013

DKTiha

Hej piger !

Her idag har jeg egentlig bare ligget på min flade røv og slappet af (: er i uge 38+4 og lillepigen står fast !!

Men hele dagen har jeg ikke kunne samle mine ben overhovedet uden jeg har fået de sygeste smerter og har måtte skille dem ad igen - altså sidder ikke med benene overkors men ja,. Det gør skide ondt ..ligner seriøst en forvokset and/gås når jeg går xD er det bare mit bækken der giver sig nu eller er det hendes hoved der støder /skubber sig mere ned??

Vil bare lige høre om det er normalt eller om jeg skal reagere på det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ka sagtens være hovedet der bore sig længer ned! Sådan et par dage havde jeg også til sidst med alberte. Vh stine

Anmeld

24. maj 2013

Clisolka

DKTiha skriver:

Hej piger !

Her idag har jeg egentlig bare ligget på min flade røv og slappet af (: er i uge 38+4 og lillepigen står fast !!

Men hele dagen har jeg ikke kunne samle mine ben overhovedet uden jeg har fået de sygeste smerter og har måtte skille dem ad igen - altså sidder ikke med benene overkors men ja,. Det gør skide ondt ..ligner seriøst en forvokset and/gås når jeg går xD er det bare mit bækken der giver sig nu eller er det hendes hoved der støder /skubber sig mere ned??

Vil bare lige høre om det er normalt eller om jeg skal reagere på det ??

Uuuuf det havde jeg også til slut med min datter da jeg var højgravid med hende for 2,5 år siden - det gør utroligt ondt!! Jeg fik besked på at hun havde skruet sig godt ned i mit bækken. 

Anmeld

24. maj 2013

DKTiha

Ok tak piger så går jeg udfra at det er det hun gør lige nu (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.