Uge 32 kontrolscanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. maj 2013

malliebooh

Da jeg var til MD scanning d. 11/3 sagde scanningsdamen at moderkagen lå dybt nede og tæt på fødselskanalen.. Jeg fik så en tid til en kontrolscanning her d. 7/6 .. Jeg var til 3D scanning d. 16/5 og min mor spurgte så om hun måske lige kunne kigge.. Da lillepigen allerede ligger med hovedet nede var det svært for hende at se.. Hun snakkede så om at jeg evt. skulle scannes vaginalt til den scanning i uge 32  Det var ikke lige det jeg havde håbet på at høre, ærligt talt.. Jeg tror såmænd at moderkagen har flyttet sig, men har godt nok ikke lyst til at skulle have sådan en op 

Er der nogle af jer andre der har haft et lignende forløb som kan fortælle mig lidt???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

StudPsyk

Jeg er ikke blevet scannet vaginalt af den årsag, men af andre, men det er altså ikke særlig slemt synes jeg. Se sådan på det - der er formentlig noget MEGET større der skal ud den vej, så går det nok at få noget knap så stort ind

Anmeld

24. maj 2013

malliebooh

Janne T. skriver:

Jeg er ikke blevet scannet vaginalt af den årsag, men af andre, men det er altså ikke særlig slemt synes jeg. Se sådan på det - der er formentlig noget MEGET større der skal ud den vej, så går det nok at få noget knap så stort ind

Jaa du har ret - det er nok bare mig der er lidt pjattet 

.. og totalt uforberedt på det svar 

Anmeld

24. maj 2013

StudPsyk

malliebooh skriver:

Jaa du har ret - det er nok bare mig der er lidt pjattet 

.. og totalt uforberedt på det svar 

Det vigtigste er du slapper af. De sørger jo for det ikke er ubehageligt, og det synes jeg virkelig ikke det var - selvfølgelig hvis man har det svært med sådan noget kan jeg godt forstå det ikke er rart. Jeg tror bare jeg tænker, at den slags er en del af det at være gravid og skulle føde på et tidspunkt, så det har jeg taget rimelig afslappet

Anmeld

24. maj 2013

malliebooh

Janne T. skriver:

Det vigtigste er du slapper af. De sørger jo for det ikke er ubehageligt, og det synes jeg virkelig ikke det var - selvfølgelig hvis man har det svært med sådan noget kan jeg godt forstå det ikke er rart. Jeg tror bare jeg tænker, at den slags er en del af det at være gravid og skulle føde på et tidspunkt, så det har jeg taget rimelig afslappet

Uh jeg er ikke så god til at slappe af  men det er rigtigt nok, altså på et eller andet tidspunkt skal jeg jo blotte mig.. men har bare altid tænkt at når det kom så ville jeg være så optaget af smerter m.m. at jeg ville være pisse ligeglad Har nemlig ikke skulle have nogle underlivs undersøgelse eller noget som helst der har inkluderet at tage benklæderne af Og dem jeg har været til inden da har jeg nu heller ikke været så fantastisk vild med Meeen det ér jo en del af det og det er selvfølgelig også bedst at de tjekker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.