hey håber i kan hjælpe mig lidt her ang stuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hjælp er virkelig i trivel om hva jeg skal og hva der vil ende godt.. gi gerne en begrundelse neden for

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.451 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. maj 2013

betina23

hey jeg vil rigtig gerne høre jeres megning

jeg overvejer nemlig at købe tabet (2 nederste - billeder møblerne er ikke mine på de 2 sidste billeder) men er lidt usikker på om det vil passe til rummet og lamperne om de måske er for mørkt ?
jeg tænkte på med billeder og hvide rammer oppe og så er vores stue aflang og har spisebord for neden og køkken men den er lukket lidt inden ( der er kun en firkantat hul imellem stue og køkken se billede 2)

tapetet kommer kun på den ene væk tænkte på den hvor sofaen og reiolen men måske os den anden er lidt i trivl men der er en trappe os og så den længere da den går ud i "mellem gang" det er i rækkehusene i grantofteparken hvis nogen kender det

men den modsatte væk tænkte jeg på at male hvid

hva syntes i er det grimt eller forslår i noget andet eller. håber i vil hjælpe mig
forsat go aften og go weekendt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

A&F

Må jeg spørge hvor du har fundet det? Det er virkelig pænt . Du kan godt have det, men det skal heller ikke blive for mørkt , det kræver noget  lyst.

Anmeld

24. maj 2013

Kløver

Jeg har stemt: behold det du har. Tror rummet bliver alt alt for mørkt og passer slet ikke ind i stuen eller til møblerne

Anmeld

24. maj 2013

EnGodMor

betina23 skriver:

jeg overvejer nemlig at købe tabet (2 nederste - billeder møblerne er ikke mine på de 2 sidste billeder) men er lidt usikker på om det vil passe til rummet og lamperne om de måske er for mørkt ?
jeg tænkte på med billeder og hvide rammer oppe og så er vores stue aflang og har spisebord for neden og køkken men den er lukket lidt inden ( der er kun en firkantat hul imellem stue og køkken se billede 2)

tapetet kommer kun på den ene væk tænkte på den hvor sofaen og reiolen men måske os den anden er lidt i trivl men der er en trappe os og så den længere da den går ud i "mellem gang" det er i rækkehusene i grantofteparken hvis nogen kender det

hva syntes i er det grimt eller forslår i noget andet eller. håber i vil hjælpe mig

Jeg har stemt blankt. Men jeg tror at den væg ved sofaen er alt alt for lang til det tapet, forstået på den måde at det bliver for tungt i rummet med en lang væg og det tapet. Tror det ville være bedre på en af de kørt ende vægge

Anmeld

25. maj 2013

Studerendemor

betina23 skriver:

Jeg synes tapetet ville give en flot effekt til den lange væk med tv´et. Jeg ville sørge for god belysning ved siden af tv´et ligesom på billedet med spisebordet, altså to lamper - enten loftlamper eller vægspots og evt. nogle billeder billeder under lamperne i samme farveholdning som tapetet, både rammer og billede. Jeg ville male tvbordet i en flot grå nuance, så det falder ind i tapetet. Resten af rummet ville jeg male helt hvid. 

Anmeld

25. maj 2013

Tulipan

Synes tapetet er rigtig flot, men hvis du skal have det skal du i hvert fald købe nogle flere lamper. Sådan som det er nu bliver rummet alt alt for mørkt

Anmeld

25. maj 2013

Isabella_mor

Gør det det er altid rart at prøve noget nyt.

Anmeld

25. maj 2013

L&V

betina23 skriver:

Det er mega fedt det tapet, men passer ik særlig godt ind syntes jeg os vil sluge den sidste rest lys der er i jeres stue syntes jeg

Anmeld

25. maj 2013

B&J

Hold da op hvor er det møg hammer fedt jeg syntes helt ærligt du skal prøve tror det vil give et flot pift

Anmeld

25. maj 2013

betina23

A&F skriver:

Må jeg spørge hvor du har fundet det? Det er virkelig pænt . Du kan godt have det, men det skal heller ikke blive for mørkt , det kræver noget  lyst.

det er her
http://tapetkunst.dk/shop/50-natur-tapet/875-eleme nts-3046504/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.