Cillebadille skriver:
Hej alle
Jeg er ny herinde, men jeg har læst lidt forskellige historier.
Jeg kan dog ikke huske om jeg faldt over én hvor der er taget tre negative graviditetstests, og en negative blodprøve? Jeg har meget en menstruation der nu er udeblevet i 13 dage, ømme bryster, en mave der buler ud, så er jeg ekstremt træt (kunne sove hele dagen væk hvis det skulle være), har kvalme af og til, kan ikke spise noget og synes bare generelt jeg mærker forandringer.
Hvad kan I sige til min mave? Kan det være ét eller andet andet? Hvis jeg er gravid, så er jeg omkring 4/5 uger så vidt jeg selv kan regne ud. Der omkring.
Min læge sagde at jeg skulle vente EN MÅNED for at se om der sker noget!? Og ellers skulle jeg henvises til en gynækolog. Det synes jeg virker som et ekstremt længe, så nu har jeg selv kontaktet en gynækolog og håber på at få en tid i næste uge.
Håber der er nogen der har oplevet det samme 
Mvh. Cillebadille
Hvis du har fået taget en negativ blodprøve, så er du ikke gravid.
Der mangler nogle oplysninger i dit indlæg - f.eks. hvor lang tid har du været uden hormonpåvirkning (p-piller?), har du ønske om graviditet, er dine cyklusser regelmæssige uden hormoner.....
Alle dine symptomer kan opstå, når man stopper med p-piller eller man bevidst eller ubevidst ønsker graviditet, det sker for rigtig mange, alene tanken om graviditet kan sagtens udskyde din menstruation flere uger.
Det er ikke muligt at se en gravid-mave på så tidligt et tidspunkt, for førstegangsgravide skal man tit og ofte hen omkring uge 18-20 stykker, før der er en bule, der ikke længere kan tolkes som fedt.
Anmeld