Venter på risikotal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
9 svar
5 synes godt om
24. maj 2013

Menne

Jeg var til NF sidste fredag.. Alt så fint ud  Men jeg blev sat tre dage tilbage, hvilket gjorde at blodprøvers var for gammel, så jeg skulle have taget en ny...  Det betød selvfølgelig også, at jeg så ikke kunne få mit risikotal. De sagdE, at det ville komme til mig med posten inden for en uge.. Den uge er gået i dag og jeg har intet hørt/modtaget.. Øv, hader den ventetid...

Er der andre, der har prøvet tilsvarende? Og hvor længe måtte I vente på svar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

l.kjoeller

Menne skriver:

Jeg var til NF sidste fredag.. Alt så fint ud  Men jeg blev sat tre dage tilbage, hvilket gjorde at blodprøvers var for gammel, så jeg skulle have taget en ny...  Det betød selvfølgelig også, at jeg så ikke kunne få mit risikotal. De sagdE, at det ville komme til mig med posten inden for en uge.. Den uge er gået i dag og jeg har intet hørt/modtaget.. Øv, hader den ventetid...

øv for filen da. jeg har ikke prøvet det men har prøvet vores risikovurdering var skidt og måtte gennem forstervandsprøve, så kender alt til ventetiden. tror bare det er systemet der langsomt og det er derfor du intet har hørt men mon ikke svaret kommer i morgen måske.

Anmeld

24. maj 2013

ESV

Menne skriver:

Jeg var igennem det samme med Herlev, jeg skulle til nf scanning kl 4 og fik af vide jeg skulle havde taget blodprøvers inden de glemte bare at informere mig om at laboranterne gik hjem kl 2 så jeg stod der 15.30 med en lang næse. Aftalte med dem at få taget blodprøverne dagen efter og så ville de sende et brev når de havde svaret. Da der var gået 3 uger ringede jeg og spurgte hvor længe endnu jeg skulle vente og ups de havde sørme glemt at sende brev. Men alt var heldigvis fint. Jeg ville give dem et par dage og så ringe mandag eller tirsdag og rykke.

Anmeld

24. maj 2013

Menne

l.kjoeller skriver:

øv for filen da. jeg har ikke prøvet det men har prøvet vores risikovurdering var skidt og måtte gennem forstervandsprøve, så kender alt til ventetiden. tror bare det er systemet der langsomt og det er derfor du intet har hørt men mon ikke svaret kommer i morgen måske.

Ja,ventetid er det værste i verden. Jeg håber, at alt var godt hos jer på trods af bekymring og ventetid. Jeg krydser fingre for post imorgen 

Anmeld

24. maj 2013

Menne

ESV skriver:

Jeg var igennem det samme med Herlev, jeg skulle til nf scanning kl 4 og fik af vide jeg skulle havde taget blodprøvers inden de glemte bare at informere mig om at laboranterne gik hjem kl 2 så jeg stod der 15.30 med en lang næse. Aftalte med dem at få taget blodprøverne dagen efter og så ville de sende et brev når de havde svaret. Da der var gået 3 uger ringede jeg og spurgte hvor længe endnu jeg skulle vente og ups de havde sørme glemt at sende brev. Men alt var heldigvis fint. Jeg ville give dem et par dage og så ringe mandag eller tirsdag og rykke.

Ok, dejligt at svaret var positivt.. Jeg giver dem et par dage og følger dit råd 

Anmeld

24. maj 2013

l.kjoeller

Menne skriver:

Ja,ventetid er det værste i verden. Jeg håber, at alt var godt hos jer på trods af bekymring og ventetid. Jeg krydser fingre for post imorgen 

det var lige som det skulle være og miraklet er hende på mit profil billed

Anmeld

24. maj 2013

Clisolka

Menne skriver:

Jeg var til NF-scanning på Riget tilbage i marts, hvor jeg fik taget blodprøverne samme dag. Det kunne sagtens lade sig gøre, jeg ville  blot få svaret med posten et par dage efter. Der gik ca 3-4 dage, så havde jeg svaret med posten  Jeg var til NF en mandag og mener faktisk svaret var hos mig med posten om fredagen 

Anmeld

24. maj 2013

Menne

l.kjoeller skriver:

det var lige som det skulle være og miraklet er hende på mit profil billed

Hun er skøn 

Anmeld

24. maj 2013

l.kjoeller

Menne skriver:

Hun er skøn 

tak det syns jeg også

Anmeld

27. maj 2013

Menne

Ringede til sygehuset i dag. De siger, at brevet blev sendt i onsdag . Nå, men jeg fik mit tal og det var så fint  1:11000 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.