BOBLES - krokodille og kylling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.485 visninger
15 svar
4 synes godt om
24. maj 2013

Malli

Jeg søger efter bobles krokodille og kyllingen/er farverne er ligemeget, hvis nogle sælger til en god pris - gerne i kbh så giv gerne lyd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Malli

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.

Anmeld

24. maj 2013

Ka+Ma=Be

hvad er go pris? kyllingen er den billigste og kan fås fra ny til 250,- 

(ps der er lagersalg til efteråret .)

Anmeld

24. maj 2013

Malli

Ka+Ma=Be skriver:

hvad er go pris? kyllingen er den billigste og kan fås fra ny til 250,- 

(ps der er lagersalg til efteråret .)

kyllingen har jeg loge købt som ny til 249
Men ser ofte krokdillen til 300 kr på dba eller lignende, de bliver desværre solgt super hurtigt! så 300 tænker jeg for krokodillen

jeg har prøvet at kigge efter lagersalg, men kan intet se nogle steder- ved du hvornår og hvor ?

Anmeld

24. maj 2013

Ka+Ma=Be

Malli skriver:

kyllingen har jeg loge købt som ny til 249
Men ser ofte krokdillen til 300 kr på dba eller lignende, de bliver desværre solgt super hurtigt! så 300 tænker jeg for krokodillen

jeg har prøvet at kigge efter lagersalg, men kan intet se nogle steder- ved du hvornår og hvor ?

ok får 300 får du desværre ikke min  

der er ikke dato på lagersalget endnu, da der stadig er nogle måneder til men jeg kan opdatere når jeg hører noget. Sidste gang var det på deres adresse på amager, men det har også været på docken

Anmeld

24. maj 2013

Malli

Ka+Ma=Be skriver:

der er ikke dato på lagersalget endnu, da der stadig er nogle måneder til men jeg kan opdatere når jeg hører noget. Sidste gang var det på deres adresse på amager, men det har også været på docken

Ja jeg nåede desværre ikke salget på amager sidst. men du må da rigtig gerne give besked når du kender datoen

hvilken farve er din krokodille, og hvad havde du selv tænkt af pris?

Anmeld

24. maj 2013

pernille.23

vi var nogle stykker derude sidste år, og der sagde manden, at det ikke var hvert år at de holdte lagersalg??

Anmeld

24. maj 2013

ESV

Ka+Ma=Be skriver:

Der står 24 oktober fra 12-22 på deres hjemmeside og det bliver butikken på amager

Anmeld

24. maj 2013

Malli

pernille.23 skriver:

vi var nogle stykker derude sidste år, og der sagde manden, at det ikke var hvert år at de holdte lagersalg??

Det var også den besked jeg fik fra bobles selv

Men hvordan er priserne på tingene derude! Er der gode penge at spare?

Anmeld

24. maj 2013

Malli

ESV skriver:

Der står 24 oktober fra 12-22 på deres hjemmeside og det bliver butikken på amager

Kan du evt linke til der hvor du har fundet det? Jeg hAr lige siddet og kigget på deres hjemmeside, men kan ikke finde det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.