Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

236 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal til nf den 30/5 og jeg er så nervøs. Jeg er så bange for at baby er gået til da jeg ikke har murren, ondt, næsten ingen kvamle, ondt i brysterne mere... Tiden går så langsomt... Jeg tænker slet ikke på andet end den nf, og så uheldig som jeg har været før hen i mit liv, ja så skal det her nok heller ikke lykkes, er der andre der har prøvet det ;0min mand siger at det er lidt noget pjat for selvfølgelig er det fint derinde, men mangler bare mine symptomer ;0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Bonete

I starten af min graviditet havde jeg heller ikke nogen symtomer 

Det eneste jeg havde var lidt ømme bryster, men ikke mere end normalt op til mens og jeg var også pisse nervøs dagene inden NF fordi man læser sig til så mange dumme ting desværre. Men til NF havde jeg er sund og rask lille baby som svømmere rundt inde i maven og sparkede med benene og bevægede armene og jeg er 26+5 idag. 

så yay vi er bare nogen af de heldige som ikke har haft de "trælse" symptomer ! jeg tror ikke der er noget galt, self har du en sund og rask lille baby i maven 

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

AnikaW skriver:

I starten af min graviditet havde jeg heller ikke nogen symtomer 

Det eneste jeg havde var lidt ømme bryster, men ikke mere end normalt op til mens og jeg var også pisse nervøs dagene inden NF fordi man læser sig til så mange dumme ting desværre. Men til NF havde jeg er sund og rask lille baby som svømmere rundt inde i maven og sparkede med benene og bevægede armene og jeg er 26+5 idag. 

så yay vi er bare nogen af de heldige som ikke har haft de "trælse" symptomer ! jeg tror ikke der er noget galt, self har du en sund og rask lille baby i maven 

Tusinde tak for svar, tiden er bare så lang

Anmeld

24. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg havde heller ikke så mange symptomer op til NF og havde en sund og rask baby i maven. Begge gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.