Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
majba skriver: Hvad syntes i om Bertram og Sigurd Jeg har en god ven der hedder Bertram og hvergang man ligesom navne det, siger folk! Ej hvordan kan man kalde sit lille barn Bertram, det syntes det er frygteligt! Jeg selv syntes det er rigtig flot :-)Sigurd, er et navn jeg spontan blev helt vildt med! Det er samme reaktion ved Sigurd som ved Bertram. Så kvinder, syntes i også det er to frygtelige navne
Hvad syntes i om Bertram og Sigurd Jeg har en god ven der hedder Bertram og hvergang man ligesom navne det, siger folk! Ej hvordan kan man kalde sit lille barn Bertram, det syntes det er frygteligt! Jeg selv syntes det er rigtig flot :-)Sigurd, er et navn jeg spontan blev helt vildt med! Det er samme reaktion ved Sigurd som ved Bertram.
Så kvinder, syntes i også det er to frygtelige navne
Jeg er VILD med navnet Betram, og de vi skulle bestemme navne til drengene - var det også oppe at vende. Men manden min nægtede.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bertram er rigtig sødt, Sigrid er jeg ikke vild med
Hov mener du Sigrid eller Sigurd? Der står Sigrid i overskriften og Sigurd i teksten hehe.
Laulund87 skriver: Bertram er rigtig sødt, Sigrid er jeg ikke vild med Hov mener du Sigrid eller Sigurd? Der står Sigrid i overskriften og Sigurd i teksten hehe.
Ups! Mener Sigurd ;-)
majba skriver: Ups! Mener Sigurd ;-)
Okay Det kan jeg heller ikke lide
Bertram syntes jeg er SÅ sødt... Men Sigurd er ikke lige mig
men i skal jo heller ikke lytte til hva andre mener eller tænker!
følg jeres hjerte og hold fast i den!
Folk skal nok kunne li børnene lige meget hvad
Jeg syntes det er nogle fine navne. det er bare så vigtigt at det betyder noget for jer, og I ikke tager jer af hvad andre tænker, det er jo jeres barn
Nej syntes de er vidunderlige
Jeg synes det er to rigtig fine navne. Min venindes dreng hedder Sigurd og har er en lille charmetrold, som navnet passer perfekt til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128