diarre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. maj 2013

B&J

Jeg det er lige hvad jeg har og det startede med mega kramper i maven i onsdags....

og Inat til idag har det været rent vand og drikker alt det jeg kan selv om det er svært, alle dem der elsker og holder af mig siger jeg skal ringe til lægen men jeg er nok lidt jeg vil vente og se hvordan det hele former sig i maven

men tror i hun kan hjælpe mig evt. med at få det til at stoppe en smerten i maven for det er godt nok ikke sjovt da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

livhemdrup

B&J skriver:

Jeg det er lige hvad jeg har og det startede med mega kramper i maven i onsdags....

og Inat til idag har det været rent vand og drikker alt det jeg kan selv om det er svært, alle dem der elsker og holder af mig siger jeg skal ringe til lægen men jeg er nok lidt jeg vil vente og se hvordan det hele former sig i maven

men tror i hun kan hjælpe mig evt. med at få det til at stoppe en smerten i maven for det er godt nok ikke sjovt da

Imodium håndkøb på apotek. Afsted med dig og køb det. Det virker her. Ellers drik cultura yoghurt eller a38

tror desværre ik lægen kan gøre så meget. Men prøv de andre ting de virker her. 

Rigtig god bedring

Anmeld

24. maj 2013

B&J

livhemdrup skriver:

Imodium håndkøb på apotek. Afsted med dig og køb det. Det virker her. Ellers drik cultura yoghurt eller a38

tror desværre ik lægen kan gøre så meget. Men prøv de andre ting de virker her. 

Rigtig god bedring

Mange tak jeg sender kæresten der ned jeg tør skisme ikke selv ender med at jeg har gjord det i bukserne så... for hold da op så dårlig man kan have det og det er bare ikke lige nu det skal ske....

Anmeld

24. maj 2013

CaWi

B&J skriver:

Coca cola/citron vand og mariekiks. Hjælper altid hos os.
God bedring

Anmeld

24. maj 2013

B&J

CAWI skriver:

Coca cola/citron vand og mariekiks. Hjælper altid hos os.
God bedring

jeg er igang med pepsien max og har spis ristede brød, men daniel havde det i sidste weekend så self er det min tur nu..

Anmeld

24. maj 2013

Sara.

Revet æbler er også godt.

Rigtig mange heromkring hvor jeg bor er ramt.... Vi har hele familien også været igennem det.

Anmeld

24. maj 2013

B&J

Sara. skriver:

Revet æbler er også godt.

Rigtig mange heromkring hvor jeg bor er ramt.... Vi har hele familien også været igennem det.

ej hvor er det træls det er noget skrækkeligt noget at have... øv altså og jeg skulle afslutte i sfoen i dag heldig vis har jeg en sød kæreste der tager der ud med de ting de skulle have så må jeg sige farvel en anden dag og det skal være væk til på mandag for der skal jeg i en ny praktik hihiihih altså for en weekend

og mange tak for din søde hjælp

Anmeld

24. maj 2013

wamse

Æv hvor træls søde, rigtig god bedring

Min umiddelbare tanke var, at du skal have i dine overvejelser, at du har fået den operation, som du har, og du måske skal være ekstra opmærksom på mavegener

Anmeld

24. maj 2013

B&J

wamse skriver:

Æv hvor træls søde, rigtig god bedring

Min umiddelbare tanke var, at du skal have i dine overvejelser, at du har fået den operation, som du har, og du måske skal være ekstra opmærksom på mavegener

Jaaa mange tak søde, nej det har slet ikke noget med operationen af gøre har aldrig haft det på denne både før, jo jeg kan få letter diarre hvis jeg spiser for fed man men hold da op hvor var jeg syg i nat og har ikke spist så meget og feberen ringer også på døren og kvalme JUBIII en orden omgang mave tam tam til mig

ej håber skisme det går lidt i sig selv ellers skal jeg godt nok på apoteket og ha det stoppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.