hejsa.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
11 svar
2 synes godt om
24. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej dejlige mødre :-)

'

bliver nødtil at høre jer.

er der andre herinde som har barn i pleje?

og som er gravide? ikke fordi jeg er.

men kunne være rart at vide om der er andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

B&J

du mener ???

hvis jeg var gravid ville mit barn være i dp eller børnehave eller skole eller sfo, syntes det er sundt at børn er sammen med andre børn

Anmeld

24. maj 2013

Christina :-)

B&J skriver:

du mener ???

hvis jeg var gravid ville mit barn være i dp eller børnehave eller skole eller sfo, syntes det er sundt at børn er sammen med andre børn

Tror hub mener om der andre der gravide imens de har den ældste i pjele familie:-)

Anmeld

24. maj 2013

B&J

Møllerpigen:-) skriver:

Tror hub mener om der andre der gravide imens de har den ældste i pjele familie:-)

jamen der for vil jeg da stadig gerne være gravid igen, hvis man kan magte opgave at være mor det er jo noget man skal tænke sig om igen

Anmeld

24. maj 2013

Eliza

HviS vi snakker famile pleje, ville jeg nok sørge for at få mit barn hjem først ellers er der jo en muglighef for at kommunen stadig ik sys jeg gør der godt nok og så har man pludselig 2 børn i pleje. 

Står heldigvis ikke i den situation. 

Anmeld

24. maj 2013

B&J

Eliza skriver:

HviS vi snakker famile pleje, ville jeg nok sørge for at få mit barn hjem først ellers er der jo en muglighef for at kommunen stadig ik sys jeg gør der godt nok og så har man pludselig 2 børn i pleje. 

Står heldigvis ikke i den situation. 

Nemlig men det afhænger jo af hvorfor barnet er i familiepleje hvis det er det vi snakker om der er jo mange tider af sagen..

men ja super svært at svare ts når man ikke helt er med i hvad han/hun mener

Anmeld

24. maj 2013

Eliza

Nemlig men det afhænger jo af hvorfor barnet er i familiepleje hvis det er det vi snakker om der er jo mange tider af sagen..

men ja super svært at svare ts når man ikke helt er med i hvad han/hun mener

Ja det er jo en helt anden sag, hvis det er en frivillig anbringelse af multihandicappet barn (eller andre handicap)

men nu valgte jeg at se den fra en vinkel hvor at barnet er anbragt forde kommunen har vurderret at man ikke magter opgaven af den ene eller anden årsag. 

hvis det var tilfældet, ville JEG personligt, kæmpe for det første barn først 

Men jeg tror heller ikke på at et nyt barn løser noget. Heller ikke forhold og den slags, som nogen jo nogle gange bilder sig ind. 

Så står man i de fleste tilfælde, bare med håret i postkassen gange x 2 

Anmeld

24. maj 2013

B&J

Eliza skriver:

Ja det er jo en helt anden sag, hvis det er en frivillig anbringelse af multihandicappet barn (eller andre handicap)

men nu valgte jeg at se den fra en vinkel hvor at barnet er anbragt forde kommunen har vurderret at man ikke magter opgaven af den ene eller anden årsag. 

hvis det var tilfældet, ville JEG personligt, kæmpe for det første barn først 

Men jeg tror heller ikke på at et nyt barn løser noget. Heller ikke forhold og den slags, som nogen jo nogle gange bilder sig ind. 

Så står man i de fleste tilfælde, bare med håret i postkassen gange x 2 

Nemlig du har helt ret

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

mit barn er frivillig anbragt- det var noget jeg valgte.

da jeg dengang havde en stor fødsel dep og ville det bedste for mit barn så valgte plejefamilie

er kommet på toppen og kommunen ser ingen problemere i plejefamilien har hverken overvåget samvær mere eller noget.

Jeg får lov at være alene med min søn og det hele

også har jeg fået af vide min søn er jo også en del af deres liv så kan ikke bare pille ham ud af plejefamilien det forgår stille og roligt med at han skal besøge mig nogle timer herhjemme når jeg og min nye kæreste lige har fået pakket hele lejligheden ud -

så mente så med hensyn til når man vil lave nr 2 for vil ikke få min søn hjem på fuldtid før han er gammel nok til at snakke selv men får ham hjem i weekender og nogle gange en hel uge når det hele lige herhjemme med lejlighed er iorden

Anmeld

27. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

mit barn er frivillig anbragt- det var noget jeg valgte.

da jeg dengang havde en stor fødsel dep og ville det bedste for mit barn så valgte plejefamilie

er kommet på toppen og kommunen ser ingen problemere i plejefamilien har hverken overvåget samvær mere eller noget.

Jeg får lov at være alene med min søn og det hele

også har jeg fået af vide min søn er jo også en del af deres liv så kan ikke bare pille ham ud af plejefamilien det forgår stille og roligt med at han skal besøge mig nogle timer herhjemme når jeg og min nye kæreste lige har fået pakket hele lejligheden ud -

så mente så med hensyn til når man vil lave nr 2 for vil ikke få min søn hjem på fuldtid før han er gammel nok til at snakke selv men får ham hjem i weekender og nogle gange en hel uge når det hele lige herhjemme med lejlighed er iorden

Undrende spørgsmål:
Hvor ny er din "nye kæreste"?
Hvorfor overvejer du at få et barn? Du har jo allerede et barn, du ikke på fuld tid har udfyldt morrollen for.
Når man én gang har haft en voldsom fødselsdepression, så er man i højrisikogruppen for, at det sker igen, hvorfor skulle historien ikke gentage sig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.