Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. maj 2013

Anonym trådstarter

jeg ved ikke om det bare er mig!!! 

Jeg har de sidste md haft det rigtig svært ved at være glad!! og føler mig nemt stresset og presset!! Jeg er faktisk kun glad når jeg putter mad i munden :/ 

Jeg kom på arbejde i tirsdags efter pinsen og bliv kladt op på kontoret og der havde de lagt mærk til at jeg havde ændret mig! de spurte om det var jobbet!! det var det så ikke men jeg har en kæreste der syg og vi er fanget i det offenligte system og vi kommer ingen vejne!! det er hårdt at være den der skal klare det hele på jobbet og der hjemme!! Jeg endte med at brude sammen og vi bliv enige om at jeg burde går på en ugens ferie og få styr på det!! det er bare ikke noget man løser på en uge!! jeg føler jeg er ved at drukne!! de har tilbudt jeg kunne gå ned i tid på jobbet og at jeg ikke skulle være bange for at midste det!! men jeg har svært ved at se hvordan vi skulle klare det med økonomien hvis jeg skal ned i tid!!   bør jeg gå til lægen og blive sygemeldt for noget tid ??? HJÆLP hvad gør jeg!! jeg får helt ondt i maven og min vejertrækning øges i det jeg skrive dette!! :/

undskyld alle de stave fejl der nu må være da jeg er ordblind!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

B&J

Det lyder som om du tager alt på dig og du ikke kan slappe lidt af og give slip. for ja men kommer nemt til lave det hele når den ene halvdel er der hjemme, og nu ved jeg jo ikke hvorfor han er sygemeldt

men kan han slet ikke stå lidt for maden?

handle ind?

vaske op

gøre rent?

eller støvsuge.. ja måske ikke men jeg jo ikke hvad der er galt.

men syntes helt sikkert du må tænke ja der er støv hvad så så længe jeg har det fint og ikke skal tænke på det hele på engang...

men kan godt være du er for stresset og skal sygemeldes. et stykke tid. det ved jeg desværre ikke måske skulle du gå til lægen og få en snak det skader ikke...

håber du snart har det beder og sender dig en kæmpe krammer...

og pyt med du ikke er så god til at stave det er jeg heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.