Hej.
jeg vil SÅ gerne have en mere nu. Vores pige er 3 år og jeg fik en abort i december (personlig årsag)
jeg har mange argumenter for, hvorfor det netop skal være nu, og ikke om to år.
Min kæreste er dog ikke helt så hugt på det fordi, at ham er på dagpenge og jeg er under uddannelse pg mangler endnu to år.
Det at jeg går på uddannelse og stadig har to år endnu, ser jeg ikke som et problem. Jeg Ved det er den uddannelse jeg vil have og jeg er SIKKER på jeg nok skal vende tilbage på uddannelsen lige efter barsel.
Økonomisk ser jeg det ikke som det store problem, man har altid rester i overskud og vi har et ret høj. Sat beløb til mad hver mdr i forvejen. Vores datter brugte ble indtil nu så den fortsætter jo bare i budgettet spm hidtil, og tøjet til den ny må gerne være brugt, lige som en del af vores datters har været det (fordi vi ikke vil ofre mange penge på nyt tøj, når nogle sølger sækkevis brugt og fint tøj.)
Mine argumenter for at få en mere er blandt andet:
alderen på vores Datter. - venter vi to år, er skellet mellen baby og hende meget. (5år) deres behov er SÅ langt fra hinanden.
Vores fremtid med to børn der får noget ud af hinanden.
Vi skal ikke starte fuldstøndig forfra med babystadiet, fordi vi nærmest lige har været igennem det. vores frihed har vi endnu ikke fået tilbage med vores datter så hvorfor ikke fortsætte inden vores datter bliver for selstændig?
Om ti år vil vi fortryde vi ventede så længe netop fordi børnene ikke får så meget ud af hinanden.
ja....jeg har mange grunde, men imorgen skal vi så snakke ordentligt om projekt baby og hvornår det kan påbegynde, så jeg skal bruge en masse gode argumenter til hvorfor en nr to er en hamrende god ide!!
det skal siges at vi har brugt ubeskyttet sex men hvor han har trukket sig tilbage, så helt lukket er han vel ikle.