Kan jeg lave kagen dagen før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
3 svar
2 synes godt om
23. maj 2013

Masig

Jeg skal holde fødselsdag på søndag og skal derfor lege med lidt fondant... Jeg har tænkt mig at lave en kage med skildpaddecreme, hindbærmousse og så fondant, men kan jeg lave den dagen før eller er det bedst at lave den om morgenen samme dag? Den skal serveres ved 15 tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

PernilleogLouis

Masig skriver:

Jeg skal holde fødselsdag på søndag og skal derfor lege med lidt fondant... Jeg har tænkt mig at lave en kage med skildpaddecreme, hindbærmousse og så fondant, men kan jeg lave den dagen før eller er det bedst at lave den om morgenen samme dag? Den skal serveres ved 15 tiden...

det kan du sagtens - den har kun godt af at stå

Anmeld

23. maj 2013

Masig

PernilleogLouis skriver:

det kan du sagtens - den har kun godt af at stå

Super, så er det da det jeg gør...

Anmeld

23. maj 2013

Dot D

Den kan sagtens laves dagen før, og pynten - hvis der skal være noget af det, det kan du fint lave allerede nu. Bare opbevar det i en æske uden låg men med et stykke køkkenrulle henover for at beskytte mod støv, eller gør som jeg gør, lægge det bare på det skærebrædt, jeg laver det på, også dækker jeg det til.

Hvis det må blive stift, pynten, så gør som ovenstående, hvis det evt er blomster, du gerne vil kunne regulere lidt på, når de skal placeres, så sæt det på en tallerken/andet og ind i en plast pose med det, så stivner det noget langsommere...

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.