Solarie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

Chevro

Frk-S skriver:

Hvor ofte skal man tage solaire for at kunne se en forskel? ;-) 

tænker på hvis man er nybegynder!  

Pas på!

Hvis du er så lys i huden som beskrevet i den anden debat. Så må du tage den med ro.

Tag gerne de sole der hedder X10 - de giver med garanti sol. Men i starten vil jeg nok smøre en lille smule solcreme på, for lige at tage overfladen! (: og så husk at tone ansigtssolen ned!

Men efter nogle gange, hvis du ikke reagere voldsomt rød - så smid cremen og så tag ikke mere end 12 minutter i starten! I den sol ihvertfald.

Jeg er en habil solariefreak - men skal efterhånden kun have et par gange, så er jeg meget brun :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Maja88

nu er jeg jo en af de trælse som bare skal i en god sol en gang og så er jeg sort, men.... vil overhovedet ikke anbefale dig at gå i sol hver dag.. det er ikke godt for nogen... 1-2 gange i ugen.. især hvis bliver rød.. og i starten maks 12 min og så arbejd dig opad

Anmeld

29. maj 2013

KittyCatta

Jeg er normalt strawberry blonde, og kan ikke tåle solen om sommeren, med mindre jeg har "varmet" lidt op ved brug af solarie inden. P.t. tager jeg sol tre gange om ugen og jeg er ikke længere ligbleg, og har en pæn kulør. Det kunne ses allerede efter den første uge.
Men vær varsom! Jeg kan højst tåle 5-6 minutters solarie af gangen, ellers får jeg det virkelig skidt og bliver forbrændt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.