Altid uheldig !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg har et barn på lidt over 2 år. Jeg har vært igennem en meget stærk pillekur fra hudlægen. Man må første blive gravid 1 mdr efter man er stoppet på kuren. Men jeg skulle til min sidste kontrol ved hudlægen hvor jeg ikke have flere piller ugen op til. Jeg sidder nu og ved ikke præcis hvilken dato jeg tog den sidste. Jeg er så bange for at det her barn kommer til at fejle noget. Jeg er blevet scannet igår hvor jeg så et hjerte slå er i uge 6 nu. De har Idag ringet fra aa sygehus at jeg skal til samtale imorgen.. Men ved ikke hvad jeg skal forvente eller regne med /: - er så ked af det. Barnet var ikke planlagt men blev hurtig ønsket. - andre der har taget medicin man ikke må som gravid. ( har ikke taget mens jeg var gravid) der er bare ikke hent gået en mdr. Da jeg ikke husker datoen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

...,

Man får jo afvide ved lægen at man under ingen omstændigheder må blive gravid på sådanne kure, pga misdannelser osv ved fosteret.. Jeg håber det bedste for dig og at barnet ikke har taget skade

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Frøken Fyllgraf :0) skriver:

Man får jo afvide ved lægen at man under ingen omstændigheder må blive gravid på sådanne kure, pga misdannelser osv ved fosteret.. Jeg håber det bedste for dig og at barnet ikke har taget skade

Kuren var jo stoppet. Inden jeg blev gravid... Og det er jo heller ikke planlagt!

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen /:

Anmeld

23. maj 2013

Amandasmor

min mand får også nogle piller fra hudlægen hvor de har sagt at han ikke må gør mig gravid pga de piller han får kan gør sådan der kommer misdannelser ved barnet..
men inden han startede på de piller var jeg allerede gravid, så for os var der ikke noget..
de piller han får, er nogle der skal tørre huden ud og det er sådan nogle røde nogle..

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Amandasmor skriver:

min mand får også nogle piller fra hudlægen hvor de har sagt at han ikke må gør mig gravid pga de piller han får kan gør sådan der kommer misdannelser ved barnet..
men inden han startede på de piller var jeg allerede gravid, så for os var der ikke noget..
de piller han får, er nogle der skal tørre huden ud og det er sådan nogle røde nogle..

Jeps det var dem jeg tog

Anmeld

23. maj 2013

Amandasmor

Anonym skriver:

Jeps det var dem jeg tog

hvor længe har du vært stoppet på kuren inden du blev gravid ?
for de piller kan gør sådan at der kommer misdannelser ved barnet..

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Amandasmor skriver:

hvor længe har du vært stoppet på kuren inden du blev gravid ?
for de piller kan gør sådan at der kommer misdannelser ved barnet..

Jamen det er det jeg ikke ved der kan være gået 1 mdr eller kun 1/2 mdr /:

Anmeld

23. maj 2013

Amandasmor

Anonym skriver:

Jamen det er det jeg ikke ved der kan være gået 1 mdr eller kun 1/2 mdr /:

jeg kan ikke huske hvor lang tid der skal gå før man må blive gravid efter man har taget de piller...
jeg ved bare de kan gør sådan at der kan kommer misdannelser ved barnet også indeholder de utrolig meget a vitamin og det er derfor man ikke må blive gravid imens man tager dem.. men hvor lang tid efter man er stoppet på den kur, det ved jeg så ikke..

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Amandasmor skriver:

jeg kan ikke huske hvor lang tid der skal gå før man må blive gravid efter man har taget de piller...
jeg ved bare de kan gør sådan at der kan kommer misdannelser ved barnet også indeholder de utrolig meget a vitamin og det er derfor man ikke må blive gravid imens man tager dem.. men hvor lang tid efter man er stoppet på den kur, det ved jeg så ikke..

1 mdr efter må man blive gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.