(november) Fortsat sygemeldt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juli 2009

Pje

Så skulle jeg til lægen igen for at have vurderet hvad jeg skulle. Og efter en kort snak sagde han at han ingen risiko ville tage og fortsat sygemeldt mig. Og det var resten af tiden hvor jeg skulle arbejde. Så er sygemeldt indtil 7. sep., hvor jeg havde min sidste arbejdsdag. Er dog blevet sygemeldt med den mulighed om at tage på arbejde nogle timer for at få mine de sidste papirer færdig gjort inden barselen begynder. Så ser frem til nogle timer på arbejde i næste uge.
Så jeg ser frem til at skulle nyde den dejllige danske sommer vi har fået os.

Knus Pia 22 + 5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Cris

Jeg håber, at du kan nyde din gravidit. og at du alligevel ikke få for mange smerter! Og du har også mulighed for at nyde sommeren!

Anmeld

5. juli 2009

Pje

Jo tak nyder min graviditet fuldt ud  Dog er nogle dage selvfølgelig mere dejlige end andre, men sådan er det jo når kroppen ikke helt kan holde til fald og belastningen. Men dagene er blevet dejlige efter der er faldet ro på og at jeg ikke skal arbejde længere. Bare pleje mig selv og den lille

Pia 22 + 6

Anmeld

7. juli 2009

Cris

Ja, jeg har det svært med at forstå, at mange siger, at de vil kede sig, hvis de ikke skulle på arbejde. Self, hvis man er glad for sit arbejde, så nyder man det. Det ved jeg godt. Men hvis man ikke kan eller vil på arbejde, er der bare så mange andre ting! Jeg selv finder på mange projekter både i huset og til fritid, jeg har altid en bunke med bøger og film, som jeg gerne vil læse/se, der er mange stedder ti at tage ture hen, osv osv... Jeg har ikke tid, til at kede mig!!!!!!

Anmeld

8. juli 2009

Pje

Synes det var rigtig træls at skulle til at være sygemeldt og isør 5 mdr inden forventet termin. Er rigtig glad for mit arbejde, har de bedste kolleager, gode vilkår og et spændene og meget varriget arbejde

Men synes der er flere ting jeg er begyndt at kunne tiden til at gå med samt er det begrænset hvor meget jeg kan lave inden jeg få ondt eller skal skifte arbejdsstilling. Så nu synes jeg det er rigtig dejligt at gå hjemme og hygge med.
Vi har både nogle små projekter med vores hus, et forestående bryllup om lige 1 mdr idag  Så det bliver tiden brugt på lige pt. Ja også kan haven altid lige løbes over.

Pia 23 + 2

Anmeld

21. juli 2009

tumle81

Håber det går godt med dig og at du bliver aflastet nu hvor du er hjemme...

Jeg har været sygemeldt i snart 2 mdr, og må indrømme at jeg frygtede at jeg ville komme til at kede mig...

Det har jeg dog slet ikke endnu, der er jo nok at se til og med bækkenløsning skal jeg virkelig tage tingene stille og roligt og også kunne tage dage hvor jeg bare ligger og slapper af...

Held og lykke med bryllup, det er jo lige ved at være oppe over :-)

Knus Kathrina 26+0

Anmeld

21. juli 2009

Pje

Hej Kathrina

Jo tak det går stille og roligt framad med mig. Har flere gode dage, har også fået bedre styr på hvad jeg kan holde til. Og lytte til min krop - er jo vigtig

Dejligt det også går fint med dig  Ja godt vi har muligheden for at tage det stille og roligt samt have muligheden for bare at tage en dag på sofaen, hvis det er nødvendigt

Mange tak - glæder os helt vildt. Er kun lidt over 2 uger til jeg bliver fru Jensen  Bliver en lang spændene dag, men masse af dejlige oplevelser. Er dog lidt bange for at min lænd ikke vil være med til det. Men så må jeg tage nogle smertestillende den dag, for er jo en af de vigtigste dage i mit liv

Knus Pia 25 + 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.