Vi blev gift som en overraskelse for alle gæsterne...
Vi havde inviteret til sommer-have-grill-fest, og da vi havde fået lidt velkomstdrink, fortalte min mand gæsterne, at de skulle følge med ham ned til en lille solgryde.. Her spillede/sang han et par sange for mig og dernæst kom en dame fra byrådet og viede os

Det var en dejlig dag, men kunne jeg gøre det om, ville jeg nok gøre det.
Fordi folk ikke vidste det, var der et par stykker, vi virkelig gerne ville have haft med, som ikke kunne komme - Man smider jo ikke alt man har for en sommerfest, som man måske ville gøre det med et bryllup

Derudover blev nogle af gæsterne direkte sure (de viste det heldigvis ikke specielt meget på dagen, men vi har virkelig hørt for det siden hen), fordi de ikke fik det ud af dagen, som de gerne ville have haft.
Min mands bror ville gerne kunne have holdt polterabend og have været ude at vælge pænt tøj med ham, og hans onkel sagde direkte til os, at han syntes vi skyldte dem et rigtigt bryllup - Han mente ikke, man kunne tilsidesætte traditioner bare fordi man fik en spøjs idé

Så selvom det var sådan vi gerne ville have dagen til at være, og at det var rigtig fint og romantisk, har der bare været lidt for meget bøvl omkring det.
Men det mest afgørende er helt sikkert, at vi manglede nogle vigtige mennesker til festen
Anmeld