Andre der har holdt bryllup som en overraskelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.491 visninger
9 svar
3 synes godt om
23. maj 2013

Pigent

Selvom jeg ikke skal giftes endnu og der sikkert går nogle år inden det bliver min tur så har jeg tænkt lidt holde mit/vores bryllup som en overraskelse for familie og venner. 

Jeg vil bare høre jer om hvordan i gjorde det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

MortilElias2010

Barnepigen skriver:

Selvom jeg ikke skal giftes endnu og der sikkert går nogle år inden det bliver min tur så har jeg tænkt lidt holde mit/vores bryllup som en overraskelse for familie og venner. 

Vender tilbage senere 

Anmeld

7. juni 2013

Pigent

Slet ingen der har lyst til at fortælle

Anmeld

7. juni 2013

...,

Jeg ville aldrig vælge at gøre det som en overraskelse.. Der følger så mange fantastiske traditioner og hyggelige stunder med til et bryllup, som absolut kan anbefales!!

Anmeld

7. juni 2013

Lullaby

Folk fik først det af vide da de havde invitationen i hånden. 

Anmeld

7. juni 2013

camilla1991

Barnepigen skriver:

jeg har ikke selv holdt, da jeg endnu ikke er gift, men jeg har været til et.

der blev vi inviteret til housewarming kl. 13.00  i haven(de flyttede sammen 5 år tidligere) kl. 14.00 kom borgmesteren ind, og pludselig blev det til bryllup..

det var en rigtig hyggelig stille vielse, uden for meget spændthed i forhold til at alt skal være perfekt. netop fordi der ikke var nogle der vidste det, ikke engang deres børn.

festen varede så hele aften/natten, ligesom til en normalt bryllup,.

der var et par stykker der havde luret den, så de havde lavet en sang, hvis nu det passede.

Anmeld

7. juni 2013

Fru Christensen

Jep! Vi blev gift til vores ældste datters barnedåb. Ingen vidste noget. Overhovedet! Kun manden og jeg. Da vi kom til kirken gik min mand op til alteret med vores datter og fik på vejen derop fat i min far, som han bad om at gå ud i våbenhuset. Der stod jeg så i det helt store skrud og spurgte om han ville følge mig op. Han havde de største øjne da han så mig Surprise!! Da vi så gik op ad gulvet var der mange vidt åbne øjne og munde! Hehe. Men min mor blev så overrasket at hun fik næseblod. DOH! Ikke så smart. Men heldigvis var det en glædelig overraskelse for hende. 

Folk blev selvfølgelig meget overrasket og havde overhovedet ikke anet uråd. Og de snakkede ikke om andet i laaaang tid efter, hver gang de snakkede med os.

Det var en dejlig dag og jeg vil ikke være foruden at have oplevet deres ansigstudtryk og kommentarer. MEN kan nogle gange godt fortryde lidt at mine forældre ikke vidste det, så min mor kunne have været med nede at vælge kjole. Der var min mand med. Og fortryder lidt nu at han ikke fik den der WOW og overraskelses effekt mht. Kjolen.... 

Anmeld

7. juni 2013

Billemyre

Vi blev gift som en overraskelse for alle gæsterne...
Vi havde inviteret til sommer-have-grill-fest, og da vi havde fået lidt velkomstdrink, fortalte min mand gæsterne, at de skulle følge med ham ned til en lille solgryde.. Her spillede/sang han et par sange for mig og dernæst kom en dame fra byrådet og viede os

Det var en dejlig dag, men kunne jeg gøre det om, ville jeg nok gøre det.
Fordi folk ikke vidste det, var der et par stykker, vi virkelig gerne ville have haft med, som ikke kunne komme - Man smider jo ikke alt man har for en sommerfest, som man måske ville gøre det med et bryllup

Derudover blev nogle af gæsterne direkte sure (de viste det heldigvis ikke specielt meget på dagen, men vi har virkelig hørt for det siden hen), fordi de ikke fik det ud af dagen, som de gerne ville have haft.
Min mands bror ville gerne kunne have holdt polterabend og have været ude at vælge pænt tøj med ham, og hans onkel sagde direkte til os, at han syntes vi skyldte dem et rigtigt bryllup - Han mente ikke, man kunne tilsidesætte traditioner bare fordi man fik en spøjs idé

Så selvom det var sådan vi gerne ville have dagen til at være, og at det var rigtig fint og romantisk, har der bare været lidt for meget bøvl omkring det.
Men det mest afgørende er helt sikkert, at vi manglede nogle vigtige mennesker til festen

Anmeld

7. juni 2013

MortilElias2010

MASSIVT BILLEDGALLERI! 

Vi inviterede vores gæster til navnefest, hvor vi skrev i invitationen at de skulle klæde sig afslappet på så skjorte og stiletter var forbudt da dagen skulle stå i barnets tegn så de skulle være klar på rundbold, fodbold, legen i sand og i vand hvis vejret blev til det  Heldigvis fik vi 30 gr. I skyggen og en lille brise fra tid til anden og gjorde brylluppet til en lillebitte del af det sidst på dagen. Der var helstegt pattegris som vi havde lejet/købt (manden på billedet) Han kan klart anbefales  Vi havde lånt en kollega til min mand til at stå i køkkenet (skulle vi gøre det om, skulle vi have en mere derud så hun ikke skulle stå med alt selv (og min mand ikke var så hulens omsorgsfuld og checkede op på hende hele tiden) Musikken stod min mands chef og hans kammerat for og de spillede en sød svensk bryllupsmelodi da jeg gik op af "gulvet"   Farmor (svigermor) havde bagt kager til dagen (hun vidste besked) Min mor og far stod for at hente brudebuketten jeg selv har sat sammen - kalder den "Vildmarken" - kostede 900kr. Brudekjolen kostede 8000kr. Plus de sko jeg selv valgte i lilla og høj/flad korkbund  fine til turen ned af strandstien  Vi inviterede 80 men 5 kunne ikke komme af forskellige årsager. Men de vigtigste kom  Det var en fantastisk afslappende dag hvor alt stod i Elias' tegn og da han så sov til middag blev vi viet til STOR overraskelse for de fleste gæster (som I kan se så vidste min søster, hendes xkæreste, min far også besked) og svigerfar (farfar) Vi havde en aftale med Hedensted Kommunes borgmester men hun blev forhindret et par dage forinden så hun sendte en rar og varm kollega til at vie os nede på stranden  Ville med glæde gøre det om, vi havde INGEN utilfredse gæster og har kun hørt godt om det - selvom der lige var et par stykker af de fem udeblivende der gerne ville have været der efterfølgende da de så billederne og vi fortalte det på fb. Virkelig en skøn dag lige i vores tegn, natur og naturlighed, nærvær, sjov og spas og ren hygge 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2013

Pigent

Tak fordi i ville fortælle jeres historier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.