alene hygge og blahhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juli 2009

sarahb

Så blev Isaac passet igår af min venninde (hans "moster) og vi og på cafe og så i bio..ej hvor var det dejligt.. isaac faldt nemt i søvn og moster Desiree lå hele aftenen og så E channel.. nemt og dejligt..
Vi var på cafe ved storkespringvandet og der sad vi bar og så på mennesker (elsker det) og nød de dyreste sodavand vi har fået.. (mon det er dyrer når kbh er spækket med turister)??
Nå men så tog vi i bio.. Det var SKØNT!!! Isaac var dog i tankerne KONSTANT men så dejligt at bar være os 2. Det nød vi.. vi var hjemme kl. 12 og der sov isaac stadig dejligt. .

Igår var han bade bassin har købt et lille et der kan stå på altanen, ihhh det var så hyggeligt han elsker og bade, så det ska han også i dag en frækkert.

Den anden dag var vi i zoo, vældi sjovt.. isaac synes de dyr vr sjove og fulgte godt med især pingvinerne ja for det er da også de flotteste, mest velduftede og interessante dyr ever!!!

Ellers har vi fået tilbudt dp plads men vi takkede nej da hun havde hund, men har fået tilbudt en anden dagen efter hvor vi skal hen på besøg d.22 så det bliver spændende..

Lidt gylle herfra men håber i alle får en skøn weekend med jeres børn,maver, hormer og familie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

xx

NAAAIII en køn lille basse du har der  

Det hele lyder da bare rigtig hyggeligt. Jeg elsker også at sidde på diverse cafeer og hyggesludre og betragte andre mennesker....man ser godt nok nogle sjove typer ind imellem   Jeg boede på vesterbro og sydhavnen før, men flyttede til Ballerup med min mand for halvandet år siden og SAVNER bare SÅ meget livet inde i byen. Der sker så meget og der er altid noget at lave. Til gengæld nyder min datter, e på 5 år, i fulde drag at hun selv kan cykle sig en tur og rende hen til veninderne og lege da her slet ikke er nogen biler lige her, hvor vi bor.

Vi har ferie fra på fredag og så skalvi også en tur i zoo med ungerne og min mor og bror.....det skal nok blive hyggeligt. Glæder mig til at se min ældste søn på snart halvandet år, rende rundt inde ved gederne osv....

Anmeld

4. juli 2009

NaFe

Ej vor skønt i kunne få lidt tid alene og nyde hinanden..og a det hele gik godt med pasningen...det jo skønt når de lette a passe.

Super lækkert lille bassin..skal også have købet et til feluca der kan være på altanen..og smart der et lille tag på så der skygge...sådan et må jeg også ud a finde, hun elsker vand og så specielt i denne varme er det jo lækkert de kan blive kølet lidt af...

Og han er altså bare for skøn lille isaac..lille chamør...

Anmeld

4. juli 2009

JustAnotherName

Hvor er han bare skøn. Og hvor ser det ud til at han hygger sig godt. Dejligt 

Anmeld

4. juli 2009

sarahb

tass21 skriver:

Ej vor skønt i kunne få lidt tid alene og nyde hinanden..og a det hele gik godt med pasningen...det jo skønt når de lette a passe.

Super lækkert lille bassin..skal også have købet et til feluca der kan være på altanen..og smart der et lille tag på så der skygge...sådan et må jeg også ud a finde, hun elsker vand og så specielt i denne varme er det jo lækkert de kan blive kølet lidt af...

Og han er altså bare for skøn lille isaac..lille chamør...

jeg fandt det i netto til 79 kr. det r sååå fint og så smart med taget på
hihii han hygger sig gevaldigt...

Anmeld

4. juli 2009

sarahb

c skriver:

NAAAIII en køn lille basse du har der  

Det hele lyder da bare rigtig hyggeligt. Jeg elsker også at sidde på diverse cafeer og hyggesludre og betragte andre mennesker....man ser godt nok nogle sjove typer ind imellem   Jeg boede på vesterbro og sydhavnen før, men flyttede til Ballerup med min mand for halvandet år siden og SAVNER bare SÅ meget livet inde i byen. Der sker så meget og der er altid noget at lave. Til gengæld nyder min datter, e på 5 år, i fulde drag at hun selv kan cykle sig en tur og rende hen til veninderne og lege da her slet ikke er nogen biler lige her, hvor vi bor.

Vi har ferie fra på fredag og så skalvi også en tur i zoo med ungerne og min mor og bror.....det skal nok blive hyggeligt. Glæder mig til at se min ældste søn på snart halvandet år, rende rundt inde ved gederne osv....

ja det er det bedste at sidde og studere folk...
men i ballerup er der også hyggeligt ..der er jo ikk så langt til byen

Ihh det er så skønt i zoo, håber i får en fantastisk dag derinde.. og din dreng bliver sikkert helt vild.. ih jeg glæder mig til isaac når den alder

Anmeld

4. juli 2009

sarahb

JustAnotherName skriver:

Hvor er han bare skøn. Og hvor ser det ud til at han hygger sig godt. Dejligt 

Tak smukke..

håber i har det godt derhjemme og alt er dejligt... har du fået ammehjerne??

Anmeld

4. juli 2009

JustAnotherName

Tak smukke..

håber i har det godt derhjemme og alt er dejligt... har du fået ammehjerne??

Tiden flyver afsted. Og ja, jeg synes jeg ammer og ammer på livet løs ....særligt i denne ekstreme varme! Pyhhh....
Jeg har dog ikke haft det helt godt idag, er øm i kroppen og føler det som om der er lidt sygdom i kroppen. Men håber det bare er noget forbigående.

Pigerne stortrives. Bianca bliver så hurtigt stor nu - hun er 21 måneder, og en værre bandit
Og Celina er allerede 6 uger gammel nu. Hun er virkelig begyndt at smile og grine og pludre. Det er så fantastisk dejligt 

Håber også I har det godt. Men det lyder det ihvertfald til.
Stort knus fra Katrine.

Anmeld

5. juli 2009

Vinker

Lyder da helt fantastisk at I fik lidt kærste-tid mens Isaac hyggede hos "moster". I har jo også sådan en dygtig dreng at I sagtens kan komme lidt ud selv  Det lyder også til dig og Omar gør meget for at huske at være der for hinanden - Det er også bare så vigtigt!

Ååh Isaac blir jo også bar SÅ stor altså, men han er stadig lige lækker, mums. Ser smadder hyggeligt ud med det lille badebassin

Vi tog Niklas Emils badekar med udenfor - Dét var virkelig også et hit at plaske uden for i den varme!

Hvor hyggeligt med en tur i zoo. det glæder jeg mig også til vi skal en gang!

Ha det godt!

Kram og tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.