Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emmagirl skriver: Du bærer hende så smukt! glæder mig til at se billeder, når hun kommer
Du bærer hende så smukt! glæder mig til at se billeder, når hun kommer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Nøj hvor er du bare super flotBliver spændende hvornår damen vil have fødselsdag.Held og lykke med den forestående fødsel
Nøj hvor er du bare super flotBliver spændende hvornår damen vil have fødselsdag.Held og lykke med den forestående fødsel
Neki skriver: Så blev det den 23.maj, og den dag vi så længe har ventet på skulle komme. I dag har jeg termin med vores prinsesse - men hun ligger stadig trygt og godt derinde og putter Jeg bliver sat i gang på søndag, hvis hun altså ikke er kommet ud af sig selv inden, så vi ved med sikkerhed at vi bliver forældre i løbet af næste uge Vægten siger + 11 kg, så det er jeg meget tilfreds med - og mavens omkreds er nu vokset hele 41,5 cm, fra at være 65 cm inden graviditeten, til nu at være på 106,5 cm. Men hun er også en stor basse derinde Her får i lige et billede af maven i 9+0 - og så et fra i dag 40+0 - sikke en forskel
Så blev det den 23.maj, og den dag vi så længe har ventet på skulle komme. I dag har jeg termin med vores prinsesse - men hun ligger stadig trygt og godt derinde og putter Jeg bliver sat i gang på søndag, hvis hun altså ikke er kommet ud af sig selv inden, så vi ved med sikkerhed at vi bliver forældre i løbet af næste uge Vægten siger + 11 kg, så det er jeg meget tilfreds med - og mavens omkreds er nu vokset hele 41,5 cm, fra at være 65 cm inden graviditeten, til nu at være på 106,5 cm. Men hun er også en stor basse derinde Her får i lige et billede af maven i 9+0 - og så et fra i dag 40+0 - sikke en forskel
Så smuk mave Tillykke med terminen, jeg håber hun snart kommer ud
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Så smuk mave Tillykke med terminen, jeg håber hun snart kommer ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128