Termin 26/11-13

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
6 svar
1 synes godt om
23. maj 2013

Stine Kjøgx

Hej:-) Jeg hedder Stine og er 32 år. Jeg bor i Helsingør med min kæreste, og vi venter vores første barn til november. Håber jeg må være med i jeres gruppe:-) Vi var til nf i tirsdags, hvor vi så den lille bebs for første gang. Sikke en vidunderlig oplevelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Den første

Tillykke med graviditeten :-)

Dejligt at alt var som det skulle til din nf :-) Jeg havde det selv sådan at det hele blev lidt mere virkeligt, da vi fik den lille at se :-)

Anmeld

24. maj 2013

Stine Kjøgx

Tak og i lige måde :-) Jeg var så nervøs før nf, så det var en kæmpe lettelse at se et sundt og raskt barn derinde :-) Nu glæder jeg mig bare til at slippe af med kvalmen!

Anmeld

27. maj 2013

sulo

Hej og velkommen til.

Jeg var til NF d.14/5 og blev også som dig sat til den 26/11-13, så det bliver da spændende, vi har dog her i huset en fornemmelse af at jeg nok skal ende med at føde d. 21/11 da det er faderens fødselsdag

Anmeld

29. maj 2013

Stine Kjøgx

Tak for din besked og tillykke med din graviditet :-) Bliver spændende at se, om jeres lille bebs ender med at komme til verden på sin fars fødselsdag! Det er mit første barn, så det er en helt ny verden for mig. Rart at kunne dele erfaringer med andre gravide herinde :-)

Anmeld

31. maj 2013

majatoft2129

stort tillykke

mit navn er Maja, jeg bliver 18 d.21/9 og har termin d.28/11. jeg synes ventetiden er sååå lang.. vi er alle sammen så spændte og glæder os helt vildt. vi har været til NF, og skal til 20. ugers scanning her d.15/7, så kan vi samtidig få kønnet afvide, ¨så det bliver det næste vi ser frem til..

håber alt går vel med jer

KH Maja Sørensen

Anmeld

25. juni 2013

Stivdie

Stine Kjøgx skriver:

Hej:-) Jeg hedder Stine og er 32 år. Jeg bor i Helsingør med min kæreste, og vi venter vores første barn til november. Håber jeg må være med i jeres gruppe:-) Vi var til nf i tirsdags, hvor vi så den lille bebs for første gang. Sikke en vidunderlig oplevelse!

Hej Stine.

Jeg så lige dit indlæg her i terminsgruppen og tænkte, at jeg også lige ville give lyd fra mig
Jeg hedder også Stine, er 28 år, bor i Kokkedal og venter første barn med kæresten Har termin d. 12. November, og skal også føde på Hillerød! Synes det er lidt sjovt med så mange sammenfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.