Savner virkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. maj 2013

Anonym trådstarter

At have katte måtte jo gå af med mine to katte fordi vi skulle flytte i lejlighed hvor der stod man ikke måtte have dem. Men det har så vist sig at varmemesteren faktisk er ret ligeglad og sagde mange andre havde katte. Så nu har jeg bare fortrudt så meget jeg er gået af med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

B&J

Det kan jeg godt forstå du har fortrudt....

men ja kan du ikke få et andet dyr?? i bur?

få en ny kat...

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det kan jeg godt forstå du har fortrudt....

men ja kan du ikke få et andet dyr?? i bur?

få en ny kat...

Vil ikke rigtig have andre dyr end katte.

Anmeld

25. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

Vil ikke rigtig have andre dyr end katte.

er ked af du skulle gå af med de andre også finde ud af de kunne have dem med men når de andre har fået lov kan du så ikke også

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

er ked af du skulle gå af med de andre også finde ud af de kunne have dem med men når de andre har fået lov kan du så ikke også

Jo men synes det er lidt uansvarligt når jeg lige er gået af med de andre for så at få en ny. Plus med baby på vej.

Anmeld

25. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

Jo men synes det er lidt uansvarligt når jeg lige er gået af med de andre for så at få en ny. Plus med baby på vej.

ja du har ret det er uansvarligt, det var også min første tanke men du gjorde jo som du endelig havde fået af vide så forstår dig godt. og baby på vej så kan være i skal vente men ja kender det savn uden dyr i huset jamen det er alt for tomt. og der skal være MIN 1 kat

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja du har ret det er uansvarligt, det var også min første tanke men du gjorde jo som du endelig havde fået af vide så forstår dig godt. og baby på vej så kan være i skal vente men ja kender det savn uden dyr i huset jamen det er alt for tomt. og der skal være MIN 1 kat

Lige præcis synes også bare det skide latterligt man ikke har fået det af vide, men må nok mere indstille mig på et liv uden have den kat, håber jeg glemmer det mere når min baby kommer til verden

Anmeld

25. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

Lige præcis synes også bare det skide latterligt man ikke har fået det af vide, men må nok mere indstille mig på et liv uden have den kat, håber jeg glemmer det mere når min baby kommer til verden

det håber jeg også men det er godt nok svært

Anmeld

25. maj 2013

Minforevigt

Sig til hvis du ombestemmer dig. Kunne godt bruge et sted til 2 dejlige katte med en masse historie. Søde og renlige og kælne. Men de skal ikke flytte mere end den ene gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.