taget på :!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

hej
jeg ville lige høre om i syns det er meget, jeg har taget 7 næsten 8 på nu , prøvede lige og veje miig for lidt siden!!!er det meget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Melissa´s Mor

De siger gerne det er normalt at tage mellem 10-15 kilo i graviditeten.. Dog mellem 8-10 kilo hvis du er overvægtig og ca 14-15 kilo, hvis du er undervægtig..
Jeg er i uge 33+5 idag og vejet mig igår,, 12 kilo sagde den, barnet skulle også gerne have rundet de 2-2,3 kg nu her ved mig.. plus alt andet.. Så tager det ikk så tungt... Men man skal selvfølgelig passe på..
7-8 kilo synes jeg er fint, hvis du er i 24 uge. Men skal måske passe lidt på senere hen..

Men det er regnet ud efter: hele graviditeten
barnet ca 3½ kg
vækst af livmoder ca 1 kg
moderkagen ca ½ kg
udvikling af bryster ca 1 kg
fostervand ca 1 kg
øget blodmængde  ca 1½ kg
fedtdepot ca ½-1 kg som skal bruges under amningen..
den væske, der ophobes i organismen ca 1½ kg (vand i kroppen)

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

ør jeg bliv gravid, varjeg som jeg skulle være! vejde 65 der, nu vejde jeg miig ige til morgens der stod den på 72,3

Anmeld

4. juli 2009

Melissa´s Mor

Okay måske skulle du til at tænke over hvad du spiser,, men på den anden side, altså man tager på i løbet af ens graviditet, barnet skal jo have noget at tage af,, og du skal bruge til amningen..
Bliver bare svært i sidste ende at smide igen.. Men det hele sidder jo lige på maven, så er det mon ikk bare lille mand som fylder lidt ..

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

jo tror jeg også og ja det sidder kun på maven

Anmeld

4. juli 2009

Melissa´s Mor

Jeg ser det som en positiv ting at vægten stiger lidt. Tegn på at barnet vokser. Mit sidder også kun på maven,,intet vand i kroppen eller noget.. Så kun lille prinsessen vægt m.m for mit vedkommende..

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Jeg ser det som en positiv ting at vægten stiger lidt. Tegn på at barnet vokser. Mit sidder også kun på maven,,intet vand i kroppen eller noget.. Så kun lille prinsessen vægt m.m for mit vedkommende..

de siger godt nok  han er stor så mon det ikk er lidt af ham

Anmeld

4. juli 2009

LineD

De første 9 uger tog jeg 3 kg på, her i uge 19 har jeg tabt 4 igen, så vægten står på 74 kg (Som jo i sig selv er rigeligt ) ...

Anmeld

4. juli 2009

Ox.

Jeg havde et par kilo for meget på kroppen indenjeg blev gravid, så jeg har spist sundt igennem min graviditet, selvfølgelig også forkælet mig selv lidt, det skal man jo, og jeg har taget 6½ kilo på, og den lille har ihvertfald ikke manglet noget 

Knus Sussie 36+3

Anmeld

4. juli 2009

Nanna1985

Jeg er i uge 32 nu og har da allerede taget 16 kilo på   Har os væske i kroppen.. Men synes det er mange kilo, men ved jeg nok skal tabe dem igen

Under min første graviditet endte jeg oppe på 25 kilo.. Tabte 31 kilo på 1 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.