Murren i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.085 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej

Opdagede forleden at jeg er gravid JUBII... tog til lægen i dag for at få det bekræftiget samt fordi jeg føler jeg har en murren fornemmelse i underlivet - nogle gange føltes det som menstruationssmerter andre gange som niv og jag som om en hiver i mine æggestokke - måske føltes det lidt som når man har en kraftig ægløsning.

Jeg er ca 5+2...

Nogle der har erfaring med lign. følelser i underlivet ?????

Jeg er er jo super bange og nervøs for at det evt. er en abort eller graviditet uden for livmoderen.... hmm!!! Håber jeg virkelig IKKE!!!

Min læge har sendt mig til gynkækolog på et hospital her senere i eftermiddag, så vi kan se om alt ligger som det skal - hvilket det forhåbentlig gør!!!!

Men nogle der har erfaring med lign. følelser?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

ms86

Jeg havde det på præcis samme måde dagene op til jeg testede positiv (var overbevist om, at menstruationen var på vej) og har det stadig sådan engang imellem (er nu 9+3).. Er ret sikker på at det er ligamentsmerter!
Havde det også en hel del i min første graviditet, og den gik glat, så tror bare du skal tage det roligt, og tænke at det er din krop der gør sig klar til at huse en bebs..

Anmeld

23. maj 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Hej

Opdagede forleden at jeg er gravid JUBII... tog til lægen i dag for at få det bekræftiget samt fordi jeg føler jeg har en murren fornemmelse i underlivet - nogle gange føltes det som menstruationssmerter andre gange som niv og jag som om en hiver i mine æggestokke - måske føltes det lidt som når man har en kraftig ægløsning.

Jeg er ca 5+2...

Jeg er er jo super bange og nervøs for at det evt. er en abort eller graviditet uden for livmoderen.... hmm!!! Håber jeg virkelig IKKE!!!

Min læge har sendt mig til gynkækolog på et hospital her senere i eftermiddag, så vi kan se om alt ligger som det skal - hvilket det forhåbentlig gør!!!!

Havde mange menstruations smerter, niv, jag og ja bare ONDT i underlivet den første måned eller 2. Det er heeelt almindeligt, det er sin krop der tilpasser sig

Og TILLYKKE!

Anmeld

23. maj 2013

gokkelok

Sådan havde jeg det også. Nok bare dit underliv der er ved at gøre sig klar til graviditeten 

Anmeld

23. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Hej

Jeg er ca 5+2...

Stort tillykke..  

Jeg har hørt fra flere at det oplever de også - har ikke selv været der endnu...

Anmeld

23. maj 2013

Rikke2404

Anonym skriver:

Hej

Jeg er ca 5+2...

Sådan havde jeg det også  Fik afvide at det var helt normalt.. Det er garenteret bare dit underliv som er ved at forberede sig på at blive stor. Ligesom vokseværk  Jeg havde det meget i starten, men nu er det der kun engang imellem. Ikke hver dag. Jeg er 14+3  Men  for at alt er som det skal være! Og stort tillykke med spunken  

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Har nu været til gynækologisk undersøgelse på hospitalet. De tog en G-test som viste pos De skannede mig, men de kunne ikke rigtig se noget, dog kunne man (hvis man så ultra godt efter!!) en mikro lille stort plet / hul, hvor der kan gøres plads til baby

Jeg troede jeg var 5+1 (i følge egen læge) men i følge læge på hospital er jeg ikke så langt henne, da jeg nævnte min cyklus som var på 36 (mellem de to sidste menstruationer jeg har haft - er det ikke det man tæller efter - ved I det?????)

Så lægen sagde jeg kun var omkring uge 4+1 nu ca...

Hvis det er korrekt jeg kun er omkring uge 4+1 henne nu, så ser det ganske normalt ud på skanningen. Da man jo først om nogle uger vil kunne se noget

Er der nogle der har oplevet at blive skannet i en tidlig graviditet - mere om hvor meget / lidt man kunne se?

Lægen og sygeplejersken sagde at de er 99% sikre på at alt er som det skal være. Men alligevel pga. den 1% usikkerhed ønskede de jeg fik taget HCG blodprøve og skal det igen på mandag. Så de kan måle om min HCG stiger som den skal. - Får svar på alt dette på mandag. Evt. vil de kalde mig til en ekstra skanning. Men indtil videre sagde de at jeg skulle tænke positivt

Nogle af jer som har prøvet noget lign.?

Skal jeg slå koldt vand i blodet... Vær ærlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.