Skal færdiglavet tærtedej forbavse ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.191 visninger
9 svar
6 synes godt om
23. maj 2013

Mum33

Ja skal den det ? Det står bare "bag i 40 min" på pakken, men intet om det er med eller uden fyld osv. Hvad er jeres erfaring ? Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Miin'Baby'Mus

l.b. skriver:

Ja skal den det ? Det står bare "bag i 40 min" på pakken, men intet om det er med eller uden fyld osv. Hvad er jeres erfaring ? Tak 

Hvis der desideret står DEJ på pakken, så ville jeg selv gå ud fra at det er uden fyld  Ellers ville der jo stå færdiglavet skinketærte og ikke færdiglavet tærtedej f.eks. 

Anmeld

23. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville helt klart forbage dejen, sådan som jeg plejer at gøre, når jeg også selv laver den. Så bliver bunden heller ik blød og sjappet. Vh stine

Anmeld

23. maj 2013

Isabella_mor

Undrede mig godtnok over overskriften og tænkte hvordan

kan en tærtedej overhovedet forbavse nogen.  

Anmeld

23. maj 2013

K&S

l.b. skriver:

Den pakke jeg plejer at købe, hvor jeg bare skal tilsætte vand - den skal ikke forbages

Anmeld

23. maj 2013

Mum33

Isabella_mor skriver:

Undrede mig godtnok over overskriften og tænkte hvordan

kan en tærtedej overhovedet forbavse nogen.  

Men når der ikke står om, der skal fyld i med det sammen eller den skal have fx 10 min i ovnen først, er det jo ikke til at vide 

Anmeld

23. maj 2013

Lizette86

min mad, om det så er hjemmelavet tærte eeller noget helt andet, kan godt forbavse mig indimellem.. På enten den gode eller dårlige

måde .. Hihi blev simpelthen lige nødt til at drille!!

Anmeld

23. maj 2013

Håber

l.b. skriver:

Jeg har købt en pakke tærtedej fra maizena i netto hvor der kun skal vand i den skal ikke forbages 

Anmeld

23. maj 2013

modesty

l.b. skriver:

Men når der ikke står om, der skal fyld i med det sammen eller den skal have fx 10 min i ovnen først, er det jo ikke til at vide 

I din overskrift står der forBAVSE, ikke forBAGE.

Anmeld

23. maj 2013

Mum33

modesty skriver:

I din overskrift står der forBAVSE, ikke forBAGE.

Ha møg I-pad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.