Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja skal den det ? Det står bare "bag i 40 min" på pakken, men intet om det er med eller uden fyld osv. Hvad er jeres erfaring ? Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
l.b. skriver: Ja skal den det ? Det står bare "bag i 40 min" på pakken, men intet om det er med eller uden fyld osv. Hvad er jeres erfaring ? Tak
Hvis der desideret står DEJ på pakken, så ville jeg selv gå ud fra at det er uden fyld Ellers ville der jo stå færdiglavet skinketærte og ikke færdiglavet tærtedej f.eks.
Jeg ville helt klart forbage dejen, sådan som jeg plejer at gøre, når jeg også selv laver den. Så bliver bunden heller ik blød og sjappet. Vh stine
Undrede mig godtnok over overskriften og tænkte hvordan
kan en tærtedej overhovedet forbavse nogen.
Den pakke jeg plejer at købe, hvor jeg bare skal tilsætte vand - den skal ikke forbages
Isabella_mor skriver: Undrede mig godtnok over overskriften og tænkte hvordan kan en tærtedej overhovedet forbavse nogen.
Men når der ikke står om, der skal fyld i med det sammen eller den skal have fx 10 min i ovnen først, er det jo ikke til at vide
min mad, om det så er hjemmelavet tærte eeller noget helt andet, kan godt forbavse mig indimellem.. På enten den gode eller dårlige
måde .. Hihi blev simpelthen lige nødt til at drille!!
Jeg har købt en pakke tærtedej fra maizena i netto hvor der kun skal vand i den skal ikke forbages
l.b. skriver: Men når der ikke står om, der skal fyld i med det sammen eller den skal have fx 10 min i ovnen først, er det jo ikke til at vide
I din overskrift står der forBAVSE, ikke forBAGE.
modesty skriver: I din overskrift står der forBAVSE, ikke forBAGE.
Ha møg I-pad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128