riskiks og vand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
2 svar
4 synes godt om
23. maj 2013

hende-der-du-ved-nok

har fundet et link der nok letter dagligdagen for en del problemer hos nogle forældre...

http://epn.dk/brancher/foedevarer/ECE5508786/et-stort-glas-vand-er-lige-sa-farligt-som-en-riskiks/

håber på at det får folk til at se at det ikke er så farligt med de riskiks der... (medmindre barnet udelukkende spiser det, (i hvilket tilfælde jeg tror at barnet ville dø af underernæring før kræft))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Lenats31

Helt enig!

Må indrømme at jeg har svært ved at tage alle de forbehold på madvarer alvorligt. Hvad kan efterhånden ikke give den ene eller den anden sygdom. I princippet kan alt også være allergifremkaldende.

ikke noget ondt om tråden. Men alle de forbehold er sgu snart til grin i min verden.

"Alt med måde" må vidst være på sin plads.

Anmeld

23. maj 2013

hende-der-du-ved-nok

Lenats31 skriver:

Må indrømme at jeg har svært ved at tage alle de forbehold på madvarer alvorligt. Hvad kan efterhånden ikke give den ene eller den anden sygdom. I princippet kan alt også være allergifremkaldende.

ikke noget ondt om tråden. Men alle de forbehold er sgu snart til grin i min verden.

"Alt med måde" må vidst være på sin plads.

jeg har det på præcis samme måde... jeg ville da ikke forbyde min steddatter en riskiks hvis hun gerne ville have en... noget andet er hvis det var det eneste hun ville spise... så ville jeg nok gøre noget... men en riskiks i ny og næ skader ingen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.