2. JM besøg. Hvad snakkede i om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
7 svar
4 synes godt om
23. maj 2013

pcoramt

Jeg skal i dag til 2. JM besøg og kom derfor til at tænke på hvad der skal ske? Synes lidt JM er en sludder for en sladder og vil egentlig gerne snakke mere konkrete ting igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Trekløver(:

pcoramt skriver:

Jeg skal i dag til 2. JM besøg og kom derfor til at tænke på hvad der skal ske? Synes lidt JM er en sludder for en sladder og vil egentlig gerne snakke mere konkrete ting igennem

Vi snakkede mest og hun spurgte til hvordan jeg havde det, og om jeg havde nogle spørgsmål

så fik jeg målt blodtryk og hun spurgte om jeg selv havde styr på min vægt.. Hmmmm det var meget bare snak, men du kan jo snakke med din om det DU har behov for at tale om

Anmeld

23. maj 2013

Klokkeblomst88

pcoramt skriver:

Jeg er helt enig med dig om, at det er lidt en sludder for en sladder - og det var mit 2. besøg også. 

Dog mærkede hun på mig og tjekkede blodtryk + urin. 

Ellers var det bare, om jeg havde nogle spørgsmål... 

Anmeld

23. maj 2013

LilleChelle

Jeg synes ikke der var noget specielt ved jordemoderbesøgene. 

- snak om alt og intet. Spild af tid :p 

Anmeld

23. maj 2013

Clisolka

pcoramt skriver:

Hvordan gik din 2. samtale? Jeg var afsted for ca 3. uger siden, hvor hun hørte hjertelyd og spurgte til hvordan jeg havde det. Vi snakkede frem og tilbage om min sidste fødsel og det var det 

Anmeld

24. maj 2013

pcoramt

Babymor2010 skriver:

Hvordan gik din 2. samtale? Jeg var afsted for ca 3. uger siden, hvor hun hørte hjertelyd og spurgte til hvordan jeg havde det. Vi snakkede frem og tilbage om min sidste fødsel og det var det 

Fik lige målt blodtryk og så ellers bare en snak.. Jeg må indrømme at jeg synes det er lidt spild af tid.. Fik hende dog til at lytte hjertelyd på drengene, verdens bedste lyd

Anmeld

24. maj 2013

Benjamins'mor

Hvornår skal du det?
Jeg skal nemlig først i uge 29 igen.

Anmeld

24. maj 2013

LilleChelle

pcoramt skriver:

Fik lige målt blodtryk og så ellers bare en snak.. Jeg må indrømme at jeg synes det er lidt spild af tid.. Fik hende dog til at lytte hjertelyd på drengene, verdens bedste lyd

Dejligt du synes det var rart at høre hjertelyden  

Men ja - jeg er enig med dig. Det er komplet spild af tid at sidde der hvis ikke man har nogen bekymringer etc.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.