unge gravide 2013

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. maj 2013

camillabz92

har lavet en facebook gruppe for unge gravide 2013 . man er mere end velkommen til at være med i den    i kan bare skrive til mig så skal jeg tilføj jer, gruppen er hemmelig så man kan ikke finde den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

emsaroto

har lavet en facebook gruppe for unge gravide 2013 . man er mere end velkommen til at være med i den    i kan bare skrive til mig så skal jeg tilføj jer, gruppen er hemmelig så man kan ikke finde den

Må jeg være med

Er 22, og gravid med nummer to, fik nummer et som 19 årig .. Eller er jeg for gammel? 

Anmeld

23. maj 2013

Karla

camillabz92 skriver:

Jeg er fra 92 og er 21. Venter vores første barn til november. Vil gerne være med skal jeg bare skrive en PB med mit navn?

Anmeld

23. maj 2013

camillabz92

selvf må i gerne være med, skriv i min pb jeres navn på facebook så tilføjer jeg jer

Anmeld

23. maj 2013

Benjamins'mor

Jeg vil gerne være med, er 18 (snart 19) og gravid med nr. 2.

Anmeld

23. maj 2013

camillabz92

helt iorden

Anmeld

23. maj 2013

Trekløver(:

camillabz92 skriver:

Vil gerne være med er 22 

Anmeld

23. maj 2013

camillabz92

helt iorden skriv en pb med dit navn så tilføjer jeg dig

Anmeld

23. maj 2013

camillabz92

camillabz92 skriver:

bliver nødtil at være venner med jer på facebook før i kan blive tilføjet i gruppen da det jo er en hemmeliggruppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.