Tauf skriver:
God hej til alle
Nu nærmer min runde fødselsdag sig med store skridt. Som skrevet en del gange nu skal den holdes meget afslappet med kage bord på en kro.
Dem som kommer er alle det helt tætte som kender alt til min sygdom og alle har støttet mig.

Jeg er nu lidt i tvivl om jeg skal holde en tale og takke dem for deres støtte? Jeg har jo lidt en plan om at holde et brag af en fest når jeg er helt ovenpå igen. Hvilket gerne skulle være til min 31års fødselsdag
Så skal jeg vente, eller holde tale på søndag?
Jeg er bange for at tude og det skulle jo gerne være en hyggelig dag
Der er mange børn med?
Kære piger hvad synes i jeg skal gøre?
Hvis du synes du har lysten til det, kan du da sagtens gøre det nu
Du kunne evt. forberede en lille tale, og så se på dagen, om du synes du vil gennemføre det.
Jeg kommer fra en familie, hvor flere har haft depression og angst, og selv en ting som at holde en tale, ville være en kæmpe ting for dem der lider af det. Hvis ikke du er klar til det på søndag, synes jeg helt sikkert du skal vente til næste år, så kan det også være du har lettere ved at sætte ord på. Nu kender jeg ikke dig, men ved at dem i min familie som har døjet med depression og angst, ville føle det som et nederlag, hvis de blev nervøse, begyndte at græde eller ikke fik snakket højt nok. Selvom alt dette er naturligt, ville de være meget kritiske overfor sig selv, og det ville være nok til at knække dem igen.
Håber det giver lidt mening
Anmeld